دوشنبه 23 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جانشين نماينده ولی فقيه در سپاه: موسسه تنظيم و نشر آثار امام به جايگاه منافقين تبديل شده‌، علی‌رضا بهشتی ستاد قاچاق انسان تشکيل داده‌است،

* وای به روزی که رهبر اجازه دهد آنگاه مردم طومار سياه شما را خواهند پيچيد
* خشم اسلامی ايرانی مردم، تفاله‌های استکبار جهانی را بر جای خود خواهد نشاند


ايلنا:جانشين نماينده ولی فقيه در سپاه با حمله شديد به موسسه تنظيم و نشرآثار امام خمينی اين موسسه را جايگاه تجمع منافقين دانست.
به گزارش خبرنگار ايلنا، حجت الاسلام ذوالنور طی سخنانی در تجمعی که از سوی کارکنان رياست جمهوری نسبت به هتک حرمت به ساحت امام خمينی(ره) در ميدان فلسطين تهران صورت گرفت بود، گفت:‌جسارت و توهين به وجود مبارک امام راحل جسارت به همه ارزش‌ها و مقدسات است.
جانشين نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران اظهار داشت: شخصيتی که بعد از قرون متمادی توانست نظام سياسی اسلام و احکام حکومتی اسلام را در جريان دو قطبی جهان احيا کند.
وی که دوران اصلاحات را در کشور دوران ۸ ساله سياه می‌ناميد، تصريح کرد: در اين دوره تمام تريبون‌ها و مطبوعات زنجيره‌ای را به ميدان آورده بودند و تمام آرمان‌ها و انديشه‌های امام راحل را مورد هجوم قرار دادند و روحيه تفکر، شهادت، خشونت را نقد کرده و نقص قرآن را در جرايد خود منتشر کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ذوالنور دوران حاضر را مانند زمان حضرت علی(ع) دانست و گفت: امروز کسانی که با امام نبودند و به آدرس عوضی رفته بوده و برای دنيای خودشان به امام چسبيده بودند زمانی که مشاهده می‌کنند نمی‌توانند نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب مقابله کنند نسبت به شخص امام توهين می‌کنند.
وی با بيان اينکه کسانی که نام خط امامی را يدک می‌کشند، خط امام را تعريف کنند ادامه داد: در دوران اصلاحات يک مصداق از آرمان‌های امام نام ببريد که در مطبوعات و نطق‌های قبل از دستور مجلس ششم مورد حمله قرار نگرفته باشد.
ذوالنور تاکيد کرد: پيام من به سران خود فروخته اغتشاشات اين است که اين خوراک را برای استکبار جهانی آماده و تهيه کرده‌ايد و پرده نفاق در حوادث کنار خواهد رفت و حضور مردم نمی‌گذارد از لفظ خط امامی مخفی بمانيد.
جانشين نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران، گفت: در نيمه دوم شهريورماه چند تن از سران آشوب نزد يکی از کانديداهای شکست خورده انتخابات جمع شده و به او گفتند اين بيانيه‌های تند را قطع کن و چهره‌ای از آرامش از خود نشان ده و ما هم واسطه می‌شويم اما آن شخص شکست خورده در انتخابات با تکبر و غرور گفت صبر کنيد چند ماه از انتخابات گذشته و چند روز بعد را مشاهده کنيد در مهرماه همه‌چيز مشخص می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: آنها فکر می‌کردند با بازگشايی مدارس و دانشگاه‌ها می‌توانند به خواسته‌های خود برسند حال آنکه با بازگشايی مدارس و دانشگاه‌ها نتوانستند بيش از ۵۰۰ جوان را به دور خود جمع کنند و زمانی که مردم مشاهده کردند دم سران آشوب به سران استکبار گره خورده از آنها فاصله گرفتند.
ذوالنور به بيانيه اخير موسسه تنظيم و نشر آثار امام خمينی اشاره کرد و گفت: موسسه نشر آثار امام به جايگاه تجمع منافقين تبديل شده و مشخص نيست چرا در هر آشوبی سران آن را ساپورت می‌کنند و زمانی که شورای نگهبان صلاحيت ليبرال‌ها را برای انتخابات رد می‌کند موسسه نشر امام به دفاع از آنها می‌پردازد.
وی خطاب به مسوولان موسسه تنظيم و نشر آثار امام خمينی گفت: شما چه رابطه‌ای با دشمنان امام داريد؟ چه جوابی برای مردم داريد؟ و بی‌کفايتی خود را بيش از اين نشان ندهيد و با صدور بيانيه صورت مساله را پاک نکنيد.
جانشين ولی فقيه در سپاه پاسداران به حضور معترضان به نتايج انتخابات در روز قدس اشاره کرد و گفت: درخشان‌ترين آرمان امام روز قدس است طرفداران شما بی‌شرمانه در کنار روزه‌داران بطری آب نوشيدند و به نفع اسرائيل شعار دادند اگر آن روز امام حضور داشت چه حرفی می‌زد چرا خود را به امام می‌چسبانيد آيا انسان با سر دادن شعار خط امامی بيمه می‌شود؟ مگر نسبت انسان را تطهير می‌کند اين همه شعار نسبت به امام را سر ندهيد.
ذوالنور گفت: ليدر خاکستری و پرده‌نشين اخيرا سخنرانی کرده که قبل از انقلاب و حتی در زمان امام ولايت فقيه را قبول نداشته چه برسد ولايت مطلقه آن را. بشکند دهن موسوی‌خوئينی‌ها که اين حرف‌ها را بر زبان می‌آورد.
وی ادامه داد: در دوران سياه خاتمی، عبدالله نوری وزير و مصطفی تاج‌زاده جانشين او بود چند طلبه يکی از جملات امام را نزد تاج‌زاده برده و به او نشان دادند تاج‌زاده نپذيرفت و قرار شد آنها آن کتاب را نزد وی بياورند. زمانی که تاج‌زاده اين جملات را مشاهده کرد گفت نمی‌دانستيم امام چقدر مستکبر و مستبد است. اين قائم‌مقام وزارت کشور در آن زمان با اين جسارت به امام توهين می‌کند.
ذوالنور در بخش ديگری از سخنان خود مدعی شد که عليرضا بهشتی ستاد قاچاق انسان تشکيل داده و گفت: افرادی که به عنوان شهيد سبز اموی معرفی شدند به مرور زمان يکی‌يکی زنده شده و با مصاحبه‌های خود سران اين جنبش را رسوا کردند به همين دليل بهشتی ستادی تشکيل می‌دهد تا با قاچاق و فراری دادن اين افراد آبروی جنبش سبز را نگه دارد. بعد بازداشت شده و با وثيقه آزاد می‌شود.
وی ادامه داد: چرا برخی که از وابستگان امام هستند بعد از آزادی اين افراد در زمان نماز صبح به ديدار آنان رفته تا نماز را با آنان برپا کنند.
جانشين نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران با بيان اينکه امام خمينی همواره بر جمهوری اسلامی نه يک کلمه بيشتر و نه يک کلمه کمتر تاکيد داشتند ادامه داد: در روز قدس ۱۳ آبان و ۱۶ آذر برجسته‌ترين شعار مخالفان جمهوری ايرانی و حذف اسلامی از نظام ماست اگر اين لفظ را جلوی دوربين بر زبان می‌آورند چگونه می‌توانيد تطهير کنيد که اينها عکس امام را پاره نمی‌کنند؟
ذوالنور خاطرنشان کرد: راه، خط و آرمان‌های امام در مسير ولايت متجلی است و کسانی که امروز به هر دری برای نابودی می‌زنند کور خوانده‌اند کسانی که به دنبال رسيدن به قدرت هستند آيا زمان فکر کردنشان نرسيده است آيا نماز جمعه تهران را نديديد، نمازجمعه‌ای مورد حمايت استکبار جهانی بود و رسانه‌های بيگانه چند روز قبل از نماز اقدام به آموزش خواندن نماز کردند.
وی ادامه داد: آيا شما به عنوان امام جمعه نديديد که دخترانی لاک‌زده که نشان می‌دهد تاکنون وضو نگرفته‌اند، با کفش نماز خوانده‌اند؟ صدای آنهايی را که عليه انقلاب شعار می‌دادند در حالی که شما نماز می‌خوانديد را شنيديد با کدام طناب پوسيده به اين چاه قديمی می‌رويد از فساد اطرافيان خود دوری جسته و فرزندان متخلف خود را از کشور فراری ندهيد.
جانشين نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: کسانی که به قائم‌مقامی امام رسيده بودند، با اقدامات خود خشم امام و مردم را برانگيختند اما امام و مردم آنها را به زباله‌دان تاريخ فرستادند اما امروز افتخار شما اين است که آنها را از زباله‌دان بيرون آورده‌ايد.
وی به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع طلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری مردم را به آرامش دعوت کرد و حجت را بر سران آشوب و همه دوستداران انقلاب تمام کرد و شما مشاهده می‌کنيد که برای بيعت با رهبری جمعيت خروشان حزب‌اللهی در جريان است ما به شما هشدار می‌دهيم وای به روزی که رهبر اجازه دهد آنگاه مردم طومار سياه شما را خواهند پيچيد.
جانشين نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران تصريح کرد: بنده به نمايندگی از مردم از قوه قضائيه درخواست می‌کنم همانگونه که رهبری فرمودند انتخابات تمام شده و مردم به کانديداهای مورد علاقه خود رای داده‌اند و رای مردم محترم بوده و هيچ حجت و سندی نيز نتوانستند در ادعای بروز تقلب در انتخابات ارائه دهند و ۱۳ آبان و ۱۶ آذر و ۲۲ بهمن ربطی به انتخابات ندارد به همين دليل قوه قضائيه حق ندارد با مسامحه برخورد کند چرا که خواست مردم برخورد با افرادی است که به ارزش‌ها و آرمان‌ها و مقدسات اهانت می‌کنند.
وی تصريح کرد: مردم در وهله دوم قرار دارند و قوه قضائيه بايد سران آشوب را که در وهله مقدم هستند برخورد جدی کند.
ذوالنور در پايان با اشاره به سخن امام خمينی مبنی بر اينکه اگر مسوولين به وظيفه خود به درستی عمل نکردند مسووليت از مردم ساقط نمی‌شود گفت: اگر دستگاه‌های قانونی به وظيفه انقلابی و در خور مردم و رای مردم عمل نکنند آن وقت خشم اسلامی ايرانی مردم، تفاله‌ها و ايادی استکبار جهانی را بر جای خود خواهد نشاند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016