دوشنبه 23 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زهرا رهنورد: توطئه‌افکنان تصوير امام را با ترفندهای خاص به آتش کشيدند، پارلمان‌نيوز

* جنبش سبز از دل انديشه‌های امام بيرون آمده است

پايگاه خبری فراکسيون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نيوز»، کيوان مهرگان: امام خمينی(ره) مظهر آزادگی و شرافت ملی است، نام او عصاره همه ارزش‌های والايی است که انسان‌های شريف در جستجوی آنند و هرگونه اهانت به امام، خسارت به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است.

زهرا رهنورد، استاد دانشگاه و از رهبران جنبش سبز ملت ايران در گفتگو با خبرنگار «پارلمان‌نيوز»، با بيان اين مطلب به فضاسازی‌های اخير واکنش نشان داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همسر مهندس ميرحسين موسوی در اين گفتگو با تاکيد بر اينکه«جنبش سبز از دل انديشه‌های امام (ره) سربرآورده است»، گفت:« جنبش سبز جانمايه خود را عين آرمان‌های والای او می‌داند.»

رهنورد افزود:«اما راحل تصوير منقش و موجهی در ضمير هوشيار و حافظه تاريخی ملت ما دارد و آن‌ها همانطور که هتک تصوير امام(ره) را بر نمی‌تابند، جفا به ولی نعمتان امام(ره) يعنی مردم شريف ايران را تاب ندارند.»

اين استاد دانشگاه، هتک حرمت به تصوير امام خمينی(ره) را اقدامی توطئه‌آميز خواند که عوامل اصلی آن توطئه‌افکنان هستند، گفت:« بی‌گمان توطئه‌افکنان تصوير امام خمينی(ره) را با ترفندهای خاص و فضاسازی شناخته شده به آتش کشيدند تا آنرا پای جنبش سبز بگذارند و از اين طريق حقانيت ندای سبز مردم را مشوش کنند.»

وی تاکيد کرد:«کيست که نداند جنبش سبز از دل انديشه‌های امام راحل سربرآورده و جانمايه خود را در عين آرمان‌های والای او می‌داند.»

رهنورد در ادامه خطاب به توطئه‌آفرينان گفت:«زهی خيال باطل! مخازب اين اقدام جنايتکارانه فقط خودشان هستند که ساده‌لوحانه پنداشتند مردم باور می‌کنند که کسی به خود حق می‌دهد آن ساحت والا را ملکوک کند. اما اين توطئه‌افکنان بدانند امام خمينی(ره) نماد ميثاق ملتی است که هرگز حاضر نيست به هيچ قيمت و در هيچ معامله‌ای چهره‌ نورانی او را وجه‌المصالحه قرار دهد.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016