سه شنبه 1 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی وزارت خارجه نامه احمدی‌نژاد به حسنی مبارک را تکذيب کرد، مهر

سخنگوی وزارت خارجه گفت: شرکت در اجلاس لندن از سوی جمهوری اسلامی در دست بررسی قرار دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، رامين مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه صبح امروز سه شنبه در نشست هفتگی خود در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی که در محل وزارت خارجه برگزار شد، در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اينکه آيا جمهوری اسلامی ايران نماينده ای برای شرکت در اجلاس لندن مرتبط با مسائل افغانستان خواهد فرستاد، اظهار داشت: در اين اجلاس از جمهوری اسلامی دعوت شده است اما هنوز تصميمی برای حضور در اين اجلاس اتخاذ نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تاکيد کرد که شرکت ايران در اين اجلاس در دست بررسی است .

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنين در پاسخ به سئوال ديگر خبرنگار مهر مبنی بر اينکه آيا ادعای روزنامه مصری البيان مبنی بر اينکه رئيس مجلس شورای اسلامی در سفر به مصر حامل پيام و يا نامه های از سوی رئيس جمهور برای همتای مصری خود بوده است صحت دارد گفت : موضوع اصلی اين سفر اجلاس بين المجالس کشورهای اسلامی بوده است و بحث هايی که در حاشيه اين سفر از منابعی غير قابل اعتماد نقل شده قابل اعتنا نيست چون جايگاه اين رسانه معتبر نبوده است .

مهمانپرست ادامه داد: در حاشيه اين سفر هم ملاقات هايی انجام می شود و معمولا سفر مقامات در چارچوب مشخص و برای پيدا کردن ظرفيت های جديد صورت می گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016