سه شنبه 8 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سفير انگليس به دليل "دخالت در وقايع ايران" به وزارت خارجه احضار شد، فارس

خبرگزاری فارس: «سايمون گس» سفير انگليس در تهران در اعتراض به دخالت‌های اين کشور در امور داخلی ايران راس ساعت ۱۴ بعدازظهر امروز سه‌شنبه به وزارت خارجه کشورمان احضار شد.

به گزارش خبرنگار سياست خارجی خبرگزاری فارس، «سايمون گس» سفير انگليس در تهران بعدازظهر امروز سه‌شنبه به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ايران از سوی «دلفی» معاون مديرکل اروپای غربی و رئيس اداره اول غرب اروپا در خصوص دخالت‌های اين کشور در امور داخلی کشورمان به وی ابلاغ شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رامين مهمان‌پرست سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در نشست خبری امروز با خبرنگاران در پاسخ به پرسشی گفت: حمايت از قانون شکنی و تشويق آشوبگران ‌از سوی برخی کشورها، مداخله در امور داخلی ايران است و ما به شدت آن را محکوم می‌کنيم و اين مخالف همه ارزش‌ها و اصول رايج در کشورها است.
مهمان‌پرست گفت: همچنان برخی از کشورهای غربی در اين زمينه دچار اشتباه در محاسبه شده‌اند و حمايت از چند هزار نفر را که در جهت آشوبگری حرکت می‌کنند،‌ به همکاری با يک ملت ۷۰ ميليونی ترجيح داده‌اند و اين حرکتی نادرست است.
وی اضافه کرد که در همين زمينه سايمون گس سفير انگليس در تهران امروز به وزارت امور خارجه احضار خواهد شد.
خبرنگاری از سخنگوی وزارت خارجه سؤال کرد که آيا جمهوری اسلامی در واکنش به موضع‌گيری‌های برخی کشورها از جمله آمريکا، ‌پاسخ مکتوبی ارائه خواهد داد؟ که وی اظهار داشت: تحرکات، ‌اقدامات و اظهارات مقامات کشورهای مختلف در مورد ملت ايران با دقت و حساسيت کامل بررسی خواهد شد.
مهمان‌پرست با بيان اينکه ملت ما رفتار اين مقامات را که برخلاف منافع ملی ما قدم برمی‌دارند فراموش نخواهد کرد، افزود: بحث و بررسی در اين زمينه انجام شده و سفير انگليس در تهران امروز به وزارت خارجه احضار می‌شود و مراتب اعتراض ما نسبت به مداخلات مقامات آن کشور به وی ابلاغ می‌شود.
سخنگوی وزارت خارجه همچنين گفت: در چند روز آينده نيز برنامه‌های ديگری خواهيم داشت که به اطلاع شما خواهد رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016