چهارشنبه 18 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد: از سال ۸۹ برای هر کودک متولد شده به ميزان يک ميليون تومان داده می شود، ايلنا

از اول سال ۸۹ هر فرزندی که در ايران زمين به دنيا می‌آيد برای اينکه آينده آن کودک تامين شود دولت در يک صندوقی به نام صندوق آتيه فرزندان ايران زمين برای آن کودک يک حساب باز می‌کند.


ايلنا:رييس جمهور کشورمان از افتتاح صندوق آتيه فرزندان ايران زمين در اروميه خبر داد که از سال ۸۹ برای هر کودک متولد شده به ميزان يک ميليون تومان در حساب کودک ريخته شده و سالانه ۱۰۰ هزارتومان بر روی آن گذاشته خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا محمود احمدی‌نژاد در جمع مردم اروميه در ورزشگاه جهان پهلوان تختی با اعلام اين مطلب گفت: دولت پيش بينی کرده از اول سال ۸۹ هر فرزندی که در ايران زمين به دنيا می‌آيد برای اينکه آينده آن کودک تامين شود دولت در يک صندوقی به نام صندوق آتيه فرزندان ايران زمين برای آن کودک يک حساب باز می‌کند و به دليل اينکه نوع حساب آن سرمايه گذاری است سالانه سود تعلق خواهد گرفت.
رييس جمهور ادامه داد: در ابتدا امر دولت برای هر کودک يک ميليون تومان کمک خواهد کرد و هر سال دولت ۱۰۰ هزار تومان به آن اضافه خواهد کرد.
وی ادامه داد: از پدر و مادرها خواهش می کنيم آنها نيز ماهيانه حداقل ۲۰ هزار به اين حساب اضافه کنند تا زمانی که اين فرزند به جوان برومندی تبديل شد اين صندوق ۱۲۰ ميليون تومان برای اشتغال مسکن و ازدواج در اختيار او بگذارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016