چهارشنبه 16 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در پی اجرای طرح عفاف و حجاب، رانندگان تاکسی فقط حق دارند از راديو استفاده کنند، ايلنا

- استفاده از تصاوير، CD و نوارهای کاست در تاکسی‌ها از گذشته ممنوع بوده است
- در کنترل‌های نوبتی الزام رانندگان به رعايت اين قوانين مورد توجه بازرسان است و اگر شکايتی شود حتما با اين دسته از رانندگان برخورد می‌شود.


ايلنا: معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداری تهران گفت: رانندگان تاکسی به جزء راديو اجازه استفاده از ساير ابزار صوتی را ندارند.
سيد جعفر تشکری‌هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در رابطه با اجرای طرح عفاف و حجاب در سطح وسايل حمل‌ونقل عمومی افزود: اينکه در قالب اين طرح محدوديت‌های جديدی برای رانندگان تعريف شده باشد وجود ندارد اما استفاده از تصاوير، CD و نوارهای کاست در تاکسی‌ها از گذشته ممنوع بوده است.
وی ادامه داد: در کنترل‌های نوبتی الزام رانندگان به رعايت اين قوانين مورد توجه بازرسان است و اگر شکايتی شود حتما با اين دسته از رانندگان برخورد می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداری تهران در بحث رعايت حقوق شهروندی در تاکسيرانی گفت: در شبکه تاکسيرانی يکی از مسائلی که به شدت بر آن تاکيد داشتيم و با مشکلات و تنش‌های زياد تلاش شده نهادينه شود رعايت حقوق شهروندی است.
تشکری هاشمی افزود: تاکسی وسيله حمل‌ونقل نيمه عمومی و تا حدودی لوکس بوده و بايد ويژگی‌های اين وسيله لوکس را برخوردار باشد مانند ساير کشورها که مستقيما با حقوق مسافر ارتباط دارد.
وی گفت: سالم و نو بودن وسيله که در بحث نوسازی شبکه تاکسی‌های زرد و سبز نو هستند و بخش محدودی از مسافربرهای شخصی نيز امسال نوسازی می‌شوند و همچنين جمع‌آوری پيکان فرسوده در شبکه و مسافربرهای قديمی نمونه رعايت حقوق مسافران است.
معاون شهردار تهران نظارت بر داخل تاکسی‌ها را نيزاز ديگر حقوق شهروندی دانست و تصريح کرد: بسياری از تاکسی‌‌ها دارای روکش صندلی سفيد هستند تا از نظر بهداشتی مورد اطمينان باشند.
وی ادامه داد: در آموزش رانندگان تاکسی در حوزه مشتری‌مداری مسائل اجتماعی، فرهنگی و توريست تلاش شده دوره‌های آموزشی جوابگوی نياز رانندگان و مسافران باشد.
تشکری‌هاشمی گفت: مدعی آن نيستيم که وضع ايده‌آلی در برخورد رانندگان تاکسی با مسافران وجود دارد اما اين دوره‌ها تاکنون تاثيرگذار بوده و شاهد روند بهبود ارتباط راننده و مشتری و کاهش شکايت از آنها بوده‌‌ايم.
وی افزود: در بحث نرخ‌های تاکسی نيز با چاپ برچسب در تاکسی‌های خطی، تنش مسافر و راننده به حداقل رسيده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016