پنجشنبه 7 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزايش هفت برابری بودجه پايگاه‌های بسيج در کشور، جرس

ـ فعاليت بسيجيان بيش از گذشته افزايش می‌يابد

جرس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين از افزايش هفت برابری بودجه پايگاه‌های رده‌های مقاومت بسيج در کشور خبر داد و گفت: امسال اعتبارات پايگاه‌ها دو تا هفت برابر افزايش می‌يابد.

به گزارش فارس، سردار محمد‌رضا نقدی چهارشنبه شب در ديدار با فرمانده‌هان، رده‌های مقاومت بسيج و مسئولان حلقه‌های صالحين استان، با بيان اينکه اعتبارات احداث پايگاه‌ها با همکاری نمايندگان مجلس شورای اسلامی در قانون پيش‌بينی شده است، اظهار کرد: اعتبارات ساخت پايگا‌ه‌ها با توجه به برنامه‌ريزی‌های انجام گرفته در اختيار مراکز استان‌ها قرار می‌گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نقدی در اين ديدار از احداث ۷ هزار پايگاه مقاومت بسيج در سال جاری خبر داد و اظهار عقيده کرد: امسال يک حرکت وصف‌ناشدنی در افزايش پايگاه‌های مقاومت بسيج درسطح کشور ايجاد شده که در طول سال‌های گذشته بی‌نظير است.

‌رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اينکه ساخت اين تعداد پايگاه در تاريخ فعاليت بسيج در کشور بی‌سابقه است، اذعان داشت: با احداث پايگاه‌ها فعاليت بسيجيان بيش از گذشته ارتقا می‌يابد.

وی با اين ادعا که "خدمت‌رسانی به مردم يکی از وظايف اصلی پايگاه‌های مقاومت بسيج است"، اظهار عقيده کرد: پايگاه‌ها نقش مهمی در کاهش شکاف اجتماعی و مسائل ديگر دارند.

گفتنی است پايگاه های بسيج و اعضای آن، يکی از مراکز اصلی سرکوب اعتراضات مردمی در حوادث پس از انتخابات به شمار می آيد. مسلح کردن بسيجيان برای سرکوب مردم، يکی از مسائل مورد مناقشه حتی در ميان خود حکومتيان بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016