سه شنبه 19 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دفتر علی اکبر ولايتی: خبرگزاری فرانسه سخنان ولايتی را تحريف کرده است، ايلنا

ايران هيچ‌گاه مذاکره را رد نکرده و اين اختصاص به آمريکا ندارد، بلکه هر‌گونه مذاکره‌ای بر اساس تصميمات ايران و برخی ديگر از کشورها مثل گروه ۱+۵ و گروه وين آن هم با تحفظاتی که جمهوری اسلامی ايران دارد انجام خواهد شد.


ايلنا : دفتر مشاورت مقام معظم رهبری در امور بين‌الملل با تکذيب خبر خبرگزاری فرانسه به نقل از دکتر ولايتی مبنی بر اينکه «ما آماده هستيم با اين کشور (آمريکا) درباره برنامه هسته‌ای گفت‌وگو کنيم» اعلام نمود که اين خبر توسط خبرگزاری فرانسه تحريف شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا ، دفتر مشاورت در توضيح اين خبر افزود: ولايتی که به دعوت مقامات سوريه به اين کشور سفر کرده بود، در يک کنفرانس خبری با حضور بيش از ۴۰ خبرنگار، در پاسخ به سئوال خبرنگار بی‌.بی‌سی عربی پيرامون اظهارات امور خارجه آمريکا مبنی بر آمادگی کشورش برای مذاکره با ايران گفته بود: «ما هيچ اعتمادی به دولت آمريکا نداريم چون اين کشور رفتارهای متناقضی را از خود نشان داده است، زيرا اولا اقداماتی را در شورای امنيت عليه ايران انجام داده است ، ثانيا در داخل قوانينی را بر ضد ايران به تصويب رسانده و دوستان خود را نيز عليه ايران تحريک کرده است که البته با تجربه ۳۱ ساله ما، اين نوع تحريم‌ها تاثيری بر عزم ايران خواهد داشت. با اين حال، ايران هيچ‌گاه مذاکره را رد نکرده و اين اختصاص به آمريکا ندارد، بلکه هر‌گونه مذاکره‌ای بر اساس تصميمات ايران و برخی ديگر از کشورها مثل گروه ۱+۵ و گروه وين آن هم با تحفظاتی که جمهوری اسلامی ايران دارد انجام خواهد شد»
لذا اين خبر که «ما آماده هستيم با آمريکا درباره برنامه هسته‌ای گفت‌وگو کنيم» تکذيب می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016