دوشنبه 22 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرتيپ رحمان فروزنده، فرمانده نيروی زمينی ارتش کشته شد، ايسنا

امير سرتيپ دکتر رحمان فروزنده فرمانده دلاور لشگر ۲۱ حمزه آذربايجان در خاتمه رزمايش بزرگ نيروی زمينی در منطقه جنوب کشور به درجه رفيع شهادت نائل آمد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از روابط عمومی ارتش، شهيد سرتيپ فروزنده از جانبازان دوران دفاع مقدس بود که در چندين عمليات بزرگ و موثر حضوری فعال داشت و با شايستگی مراتب فرماندهی گروهان و گردان را در دوران دفاع مقدس در لشگرهای ۱۶ و ۷۷ و همچنين فرماندهی تيپ ۴۵ تکاور و جانشين لشگر ۷۷ پيروز ثامن‌الائمه خراسان را طی کرد و با توجه به رشادت‌ها و توفيقات متعدد و شايستگی‌های علمی و عملياتی از دو سال قبل به فرماندهی لشگر ۲۱ حمزه سيدالشهداء آذربايجان منصوب شد.

فرمانده غيور لشگر ۲۱ حمزه پس از حضور موفق يگان تحت امرش در رزمايش بزرگ نيروی زمينی ارتش ساعت ۱۴ امروز به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

پيکر اين امير دلاور ارتش اسلام صبح روز سه‌شنبه در تبريز تشييع خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016