سه شنبه 14 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاسخ جنتی به خاتمی و کروبی، ايلنا

- دستگاه قضايی بايد برای سران فتنه تصميم‌ کلی گرفته و آنها را محاکمه کند
- اصلاً احتياجی به حضور اصلاح‌طلبان نيست آنها خوابهايی می‌بينند که بی‌تعبير است.


ايلنا: آيت‌الله احمد جنتی در حاشيه همايش سراسری مسئولان ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی ، درباره اعلام آمادگی يکی از کانديداهای شکست خورده انتخابات برای محاکمه گفت: اين مسئله به من مربوط نيست و دستگاه قضايی بايد تصميم‌ بگيرد. اين افراد يکی دو نفر نيستند و بايد دستگاه قضايی برای سران فتنه يک تصميم کلی گرفته و آنها را محاکمه کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، دبير شورای نگهبان درباره شروطی که يکی از چهره‌های اصلاح‌طلب برای حضور در انتخابات مجلس عنوان کرده ، گفت : اصلاً احتياجی به حضور اينها نيست آنها خوابهايی می‌بينند که بی‌تعبير است و مردم قبولشان ندارند و بهتر اين است همانگونه که کنار کشيدند کنار بماند و به کارهايشان پاسخ دهند.
رئيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی درباره لزوم دعوت از مردم برای حضور در راهپيمايی ۲۲ بهمن گفت: اگر دعوتی هم صورت نگيرد مردم ما در صحنه حضور خواهند يافت اما اگر اين کار صورت گيرد راهپيمايی مانند سال‌های گذشته با کيفيت بيشتری برگزار خواهد شد.
آيت‌الله جنتی تاکيد کرد: مردم ما نشان داده‌اند که از برخی خواص پيش افتاده‌اند و به نظر من احتياجی به دعوت ندارد و هر چه هم کار کنيم، کار کمی انجام داده‌ايم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016