چهارشنبه 6 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: شناسايی سرنخ های جديد از حمايت های موساد در ترور علميحمدی، مهر

ساری - خبرگزاری مهر: وزير اطلاعات از شناسايی سرنخهای جديدی از دخالت و حمايتهای موساد و سی آی ای از برخی افراد فريب خورده در ترور شهيد عليمحمدی خبر داد.
حجت الاسلام حيدر مصلحی سه شنبه شب در حاشيه مراسم گراميداشت بيست و نهمين سالگرد واقعه ششم بهمن سال ۶۰ آمل در گفتگو با مهر اظهار داشت: در پيگيری های سربازان گمنام امام زمان (عج)همه ترفندهايی که اين عوامل استکباری برای ترور دانشمندان هسته ای ما به کار می بردند شناسايی شدند و به زودی اطلاعات خوبی را دراين باره به مردم خواهيم داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: متاسفانه سرويسهای اطلاعاتی "موساد و سی آی ای" با سوء استفاده از برخی افراد فريب خورده داخلی و حمايت همه جانبه از آنان، اقدامات شومشان را در کشورمان اجرايی می کردند.

وزير اطلاعات همچنين به فعاليتهای گروهک تروريستی ريگی اشاره کرد و گفت: مجموعه ريگی، پشتوانه اش سرويس های اطلاعاتی موساد، سی آی ای و سيستم اطلاعاتی انگليس است و اين مجموعه ها، مجموعه هايی نيستند که از عمليات خرابکارانه شان دست بردارند.

مصلحی در ادامه تاکيد کرد: خوشبختانه اکنون تمام حرکتهای تروريستی منافقان تحت اشرافيت کامل نيروهای اطلاعاتی و امنيتی کشورمان است.

وی موفقيت های دستگاه اطلاعاتی کشورمان را در سايه همراهی مردم دانست و اضافه کرد: مردم با اطلاع رسانی، تماس ها و همراهی شان سرنخ های خوبی از عمليات های تروريستی و ساير اقدامات خرابکارانه استکبار به ما دادند که باعث موفقيت هايی شد.

وزير اطلاعات خاطرنشان کرد: درشرايط حساس کنونی در بحث فتنه و مقابله با اين پديده شوم حضور مردم و همراهی آنان است که حماسه نهم دی پارسال را رقم زد و اين حضور پرشور آنان دشمن را به عقب می کشاند.

مصلحی، با اشاره به اينکه حضور مردم و روشنگری مردم آمل درتبعيت از ولايت حماسه بزرگ ششم بهمن را خلق کرد، يادآور شد: بصيرت مردم ايران اسلامی همواره در مقابله با تهديدات دشمنان حرف اول را می زند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016