یکشنبه 17 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دبير شورای مشاورين احمدی نژاد: نقش زنان در جمهوری اسلامی، نقشی کامل با حفظ عفت و حريم خانواده است، ايسنا

دبير شورای مشاورين رييس‌جمهور، نقشی که نظام جمهوری اسلامی ايران به زنان داد را نقشی کامل با حفظ عفت و حريم خانواده دانست .

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مهدی خورشيدی صبح يک شنبه در جمع دانش‌آموزان مدرسه راهنمايی دخترانه حضرت معصومه (س) تهران با اشاره به نقش زن در خانواده، گفت: بالاترين نعمت خداوند به زنان موهبت مادر بودن است. مادر هميشه در خانواده نقش محوری داشته است، اگر پدر نباشد زندگی است، ولی اگر مادر نباشد زندگی خيلی سخت‌تر خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی خطاب به دانش‌آموزان اين مدرسه، گفت: نقش شما در آينده سخت است. زنان در انقلاب اسلامی و پيروزی آن نقش موثری داشتند و اين شهدای انقلاب را مادران تربيت کردند و در واقع پيشتاز اين نهضت مادران بودند.

دبير شورای مشاورين رييس‌جمهور، ادامه داد: نقشی که نظام جمهوری اسلامی ايران به زنان داد، نقشی کامل با حفظ عفت و حريم خانواده بود.

خورشيدی با اشاره به حضور زنان در کابينه دولت دهم، گفت: چهار نفر از اعضای دولت را زنان تشکيل می‌دهند و يک زن می‌تواند با حفظ حرمت و عفاف به درجات بالای مديريتی و وزارت برسد.

وی با بيان اين‌که اميدوارم شماها در کابينه دولت‌های آينده حضور داشته باشيد و قطعا می‌توانيد، گفت: يکی از موفق‌ترين وزرای کابينه خانم دستجردی است و ان‌شاءالله وزير خانم مهندس نيز در آينده داشته باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016