پنجشنبه 28 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقرار نيروهای امنيتی درمنزل شهيد صانع ژاله و اعمال فشار و تهديد خانواده ايشان، دانشجونيوز

در پی بازداشت قانع ژاله برادر دانشجوی شهيد " صانع ژاله"،نيروهای امنيتی در منزل خانواده ايشان مستقر شده و با اعمال فشار و تهديد از مصاحبه اين خانواده با خبرنگاران جلوگيری کرده اند.

به گزارش دانشجونيوز، پيش اين نقش سردار زين الدين انصاريان،پسر خاله صانع ژاله،در دروغ سازی و اعمال فشار های گسترده بر عليه خانواده اين شهيد افشا شد،و قانع ژاله، برادر شهيد، ديروز طی مصاحبه ای صريحا اعلام کرده بود که تمامی شايعه های نيروهای حکومتی در مورد صانع دروغ بوده و او هيچگونه وابستگی به بسيج ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين گزارش ها می افزايد، زين الدين انصاريان پسر خاله شهيد صانع ژاله ميباشد که پس از به شهادت رسيدن اين شهيد در اعتراضات مردمی روز ۲۵ بهمن ، به دروغ اعلام کرده است که وی بسيجی بوده است.

بر اساس اين گزارشات ، نيروهای حکومتی داخل منزل شهيد ژاله در شهرستان پاوه مستقر شده اند و به اعمال فشار بر اين خانواده برای سکوت و عدم مصاحبه با خبرنگاران ميپردازند.

همسر و خواهر سردار زين الدين در منزل شهيد صانع ژاله در شهر پاوه حاضر شده اند و تلفن های منزل اين شهيد را در اختيار گرفته اند و تلفن های خبرنگاران را جواب ميدهند.

شايان ذکر است در پی شهادت صانع ژاله توسط لباس شخصی های حامی دولت کودتا و بازداشت قانع ژاله برادر وی توسط عوامل سپاه، حال مادر شهيد صانع به شدت وخيم ميباشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016