دوشنبه 9 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميرحسين و کروبی بازداشت و به زندان حشمتيه منتقل شده اند، کلمه

ميرحسين موسوی و مهدی کروبی، به همراه همسران خود زهرا رهنورد و فاطمه کروبی ،دستگير شده و به زندان حشمتيه تهران منتقل شده اند.

طبق آخرين اطلاعات رسيده از منابع موثق به کلمه، بازداشت و انتقال آنها به زندان قطعی است اما زمان دقيق انتقال آنها همچنان مبهم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيش از اين و در دوهفته گذشته مقامات کشور در مورد محدوديتها و نحوه حصر همراهان جنبش سبز سکوت اختيار کرده بودند. اين مساله به مبهم شدن فضا و گمانه زنی ها دامن زده بود. دختران ميرحسين نيز بارها با مراجعه به کوچه اختر با پاسخ های مبهم و متناقض روبرو شده بودند، و امکان هيچ گونه تماسی نيز برای ارتباط با پدر و مادرشان فراهم نشده بود. همچنين چراغهای خانه نيز در اين چند روز خاموش بوده است. به نظر می رسد عدم اجازه تماس با خانواده ی موسوی و کروبی برای مطلع نشدن آنها از مکان موسوی و کروبی بوده است. اين بی خبری و نيز مسووليت ناپذيری مقامات در پاسخگويی به برخی اخبار در روزهای گذشته دامن زده بود.

در سوی ديگر سحام نيوز سايت مهدی کروبی اظهارات يکی از همسايگان مهدی کروبی را نقل کرده بود که می‌گفت نيمه شب پنج شنبه شاهد حضور هشت ماشين ون نيروهای امنيتی در مقابل ساختمان و ورودی پارکينگ منزل آقای کروبی بوده و پس از دقايقی همگی به همراه يک ماشين که از داخل پارکينگ درآمده محل را ترک کرده‌اند.

در اين حال امروز و پس از اظهارات متناقض و مبهم دادستان کل کشور در مورد حصر و اعمال محدوديت بر آقايان موسوی و کروبی و همسرانشان، مشخص شده است: نخست وزير هشت سال دفاع مقدس و رييس دو دوره مجلس شورای اسلامی به همراه همسرانشان و به دستور مقامات عالی کشور بازداشت و به زندان حشمتيه تهران منتقل شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016