چهارشنبه 11 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: سخنانم درباره کمک يک ميليارد دلاری غرب به سران فتنه، نامطلوب انعکاس يافت، ايلنا

ايلنا: مصطفی کواکبيان که در ارتباط با برخی ادعاها مبنی بر کمک يک ميلياردی برخی کشورها به سران فتنه سوال کرده بود با توضيحات وزير در اين مورد که سخنانش نامطلوب منعکس شده است از سوال خود انصراف داد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ايلنا، در پايان جلسه علنی امروز مجلس حسين سبحانی‌نيا عضو هيات رئيسه موارد اعلام وصولی را قرائت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براين اساس سوال ملی ۱۳ نماينده از وزير صنايع و معادن در ارتباط با مجوز و منابع مالی انتشار روزنامه گسترش صنعت اعلام وصول شد همچنين مصطفی کواکبيان نماينده سمنان نيز از طرح سوال خود از وزير اطلاعات در ارتباط با جزئيات و مستندات کمک يک ميلياردی از سوی برخی کشورها به برخی افراد به علت توضيحات وزير در اين مورد که سخنانش به شکل نامطلوب منعکس شده است انصراف داد.
خاطرنشان می‌شود چند ماه قبل از آيت الله احمد جنتی در سخنانی با بيان اينکه « در فتنه اخير، سران فتنه با کمک آمريکايی ها فتنه ای را برپا کردند »، گفته بود : من سندی را به دست آوردم که آمريکايی ها يک ميليارد دلار از طريق افراد سعودی که هم اکنون عامل آمريکا در کشور های منطقه هستند، به سران فتنه دادند .
پس از آن وزيراطلاعات نيز ضمن تاييد خبر کمک يک ميليارد دلاری غرب به سران فتنه عنوان کرده بود : البته ارقام اين کمک ها بالاتر از اين حرف‌هاست و شما روی بالاتر از اين حساب کنيد.
پس از آن بود که کواکبيان اقدام به طرح سوال از وزير اطلاعات کرد و از حيدر مصلحی خواست تا به نمايندگان در اين باره توضيح دهد .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016