شنبه 14 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روابط عمومی سپاه: سخنان سردار آبنوش تحريف شده، فارس

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی و انتشارات سپاه، تحريف سخنان يکی از فرماندهان سپاه را مغاير با اخلاق رسانه‌ای و دست مايه‌ای برای سوء‌استفاده رسانه های ضدانقلاب و وابسته به نظام سلطه دانست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه، در پی انتشار اخبار مربوط به سخنان سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين، در جمع ناظران شورای نگهبان استان، سردار رمضان شريف مسئول روابط عمومی و انتشارات سپاه اظهار داشت: بی ترديد انتشار ناقص و نقل تحريف شده سخنان فرماندهان و مسئولين سپاه – حتی در مجامع غير رسمی – متاسفانه زمينه را برای سوء استفاده دشمنان و هجمه های رسانه‌ای به نهاد مقدس و مردمی سپاه فراهم آورده است.

وی با اشاره به اينکه اظهارات اخير سردار آبنوش پيرامون انتخابات آينده مجلس شورای اسلامی، در واقع بيان ديدگاهها، نظرات و تحليل‌های صاحب نظران بوده است، گفت: ملت ايران همواره با بصيرت، هوشمندی و ولايت‌مداری خود توانسته است دشمنان را مأيوس و ناکام سازد و با عبور از فتنه‌های پيچيده و سخت، تحت رهبری ولی‌فقيه از انقلاب و آرمانهای بزرگ آن دفاع نمايد و در اين راه نيز پاسداران انقلاب را همراه خود داشته‌اند.

شريف با اشاره به اينکه مواضع و ديدگاههای رسمی سپاه صرفاً توسط فرماندهی کل، نماينده ولی فقيه و روابط‌ عمومی سپاه منتشر و در اختيار افکار عمومی قرار می گيرد، تاکيد کرد: گرچه اظهارات ساير فرماندهان و مسئولين سپاه الزاماً مواضع رسمی اين نهاد محسوب نمی‌شود اما در عين حال ما همواره نسبت به اظهارات منتسب به آنان حساس هستيم و در چارچوب ضوابط و مقررات با مواردی که بدليل ناهماهنگی با مواضع و خط مشی سپاه نيازمند پيگيری و برخورد قانونی است اقدام لازم را بعمل خواهيم آورد.

مسئول روابط عمومی و انتشارات سپاه در پايان اظهار اميدواری کرد: رسانه‌های محترم نقل صحيح، دقيق و کامل سخنان فرماندهان و مسوولين سپاه را بيش از پيش مورد اهتمام قرار دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016