دوشنبه 23 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کيهان: پشت‌ پرده هتاکی يک جريان منحرف عليه سپاه

خبرگزاری فارس: دور جديدی از بی‌اخلاقی‌های رسانه‌ای يک گروه سياسی منحرف با حمله به سپاه کليد خورد.

به گزارش خبرنگار گروه "فضای مجازی " خبرگزاری فارس، روزنامه کيهان امروز نوشت: ‌چند سايت زنجيره‌ای که اخبار و اطلاعات موثق از وابستگی آنها به يک جريان سياسی منحرف و حاشيه‌ساز حکايت می‌کند، دور جديدی از بی‌اخلاقی و هتاکی رسانه‌ای را آغاز کردند و اين حرکت جديد و مشمئز کننده با حمله به يکی از چهره‌های مظلوم و خدوم کشور يعنی سردار علی فضلی کليد خورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين جريان سردار فضلی را متهم به "سرکوب مردم مستضعف " کرده است!

ظاهراً بهانه اين جريان منحرف برای حمله به اين چهره ماندگار و يادگار سال‌های دفاع مقدس، انتقاد وی از برخی حرکت‌های ناشايست و غيرقابل قبول بوده است که در برخی مراسم رسمی از جانب اين جريان صورت گرفت و حاوی توهين‌هايی عليه برخی افراد بود و اطلاعات موجود نشان می‌دهد اين جريان منحرف در سازماندهی آن دخيل بوده است.

نکته مضحک ماجرا اين است که اين جريان انحرافی در حرکتی ناشيانه اين سردار جانباز و سرباز حريم ولايت را به سکوت در برابر جريان فتنه متهم کرده است! در‌حالی‌که حاج علی فضلی يکی از مدافعين اصلی نظام جمهوری اسلامی در جريان اغتشاشات فتنه سبز بوده و حتی نام وی در ليست ۸۰ نفره تحريم اتحاديه اروپا نيز (به دليل ايستادگی و مقابله با فتنه سبز) گنجانده شده است.

مهم ترين نکته اين موضوع، همزمانی اين هتاکی با رهنمودهای اخلاقی- سياسی اخير مقام معظم رهبری است‌.

رهبر معظم انقلاب در ديدار اخير خود با اعضای مجلس خبرگان نسبت به هتاکی‌ها و بداخلاقی‌های سياسی در رسانه‌ها هشدار داده بودند.
کيهان در آينده، بيشتر به اين موضوع خواهد پرداخت که چرا جريان منحرف از چهره‌های طلايه‌دار دفاع مقدس و مردان بزرگی مانند حاج علی فضلی می‌هراسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016