دوشنبه 15 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: سفر پادشاه اردن به ايران انجام می‌شود، مهر

رئيس جمهوری اسلامی ايران با اعلام اينکه از رئيس دولت اردن دعوت کرده است که به ايران سفر کند، گفت: سفر پادشاه اردن به ايران همچنان به قوت خود باقيست.
به گزارش خبرگزاری مهر محمود احمدی نژاد بعد از ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به صورت زنده و مستقيم از شبکه های خبری در حال پخش است، در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص عقب نشينی دولت از دعوت پادشاه اردن درپی فشار رسانه ها گفت: من از رئيس دولت اردن دعوت کردم که به ايران بيايد که وی هم اين دعوت را پذيرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه پادشاه اردن بنا بدلائلی سفر خود به ايران را عقب انداخت و اين مسئله هيچ ارتباطی به انتشار يک مقاله يا فضاسازی رسانه ها ندارد، گفت: سفر پادشاه اردن به ايران همچنان به قوت خود پابرجاست و دولت از موضع اصولی خود در ارتباط با ساير کشورها کوتاه نخواهد آمد.

رئيس جمهور با اعلام اينکه ايران با همه کشورها دوست و مهربان است به جز يک کشور و آن هم رژيم صهيونيستی است، گفت: کشورهايی که به رژيم صهيونيستی نزديک هستند به همان نسبت که به اين رژيم نزديک شوند از ملت ايران دور خواهند شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016