سه شنبه 20 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گرامی داشت ياد اعداميان ۱۹ ارديبهشت در زندان‌ها، هرانا

خبرگزاری هرانا - زندانيان سياسی محبوس در زندان‌های چند شهر کشور، روز دوشنبه، نوزدهم اردی بهشت ماه به طرق مختلف در اولين سالگرد اعداميان ۱۹ اردی بهشت ياد و خاطرهٔ ايشان را گرامی داشتند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، در اولين سالگرد اعدام ۵ زندانی سياسی، زندانيان محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوين با اعلام يک دقيقه سکوت و بيان خاطرات از جان باختگان يادشان را گرامی داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هم چنين در زندان مرکزی اروميه نيز بر اساس اعلام پيشين، زندانيان دست به اعتصاب غذای يک روزه زدند.

در همين زمينه در زندان وکيل آباد مشهد، تعدادی از زندانيان با روشن کردن شمع مراسم سالگردی برای اعداميان ۱۹ اردی بهشت برگزار نمودند.

از سويی علی رغم اينکه زندانيان سياسی محبوس در زندان رجايی شهر کرج ممنوع التردد هستند، با اعلام سکوت، قرائت شعر و ذکر خاطراتی يادشان را گرامی داشته و زندانيان عادی نيز اقدام به برگزاری مراسم يادبودی در حسينيهٔ بند ۴ زندان نمودند.

لازم به يادآوری ست که در بامداد ۱۹ اردی بهشت ۱۳۸۹، ۵ زندانی سياسی به نام‌های فرزاد کمانگر، علی حيدريان، فرهاد وکيلی، شيرين علم هولی و مهدی اسلاميان بدون اطلاع وکيل و خانواده و به صورت دسته جمعی در زندان اوين به دار آويخته شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016