سه شنبه 18 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حجت‌الاسلام زارع فومنی: يک "عاليجناب پشت صحنه" ‌‌به مدعيان اصلاح‌طلبی خط می‌دهد، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس ائتلاف اصلاح‌طلبان جوان با افشای مسائل پشت‌پرده مدعيان اصلاح‌طلبی تصريح کرد: يک عاليجناب پشت‌صحنه کارگردان وخط‌دهنده کارهاست و از طريق خاتمی راهبردهای خود را پيگيری می‌کند و خاتمی فقط يک اجراکننده است.

حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی رئيس ائتلاف اصلاح‌طلبان جوان در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان خارج‌نشين و تندرو اخيراً جلسات متعددی را با نام اصلاح‌طلبی برگزار کرده‌اند و ‌ديدارهايی با سعودی‌ها و آمريکايی‌ها داشته‌‌اند و قول‌هايی را به اصلاح‌طلبان داخل داده‌اند و به عبارت ديگر نمايندگی اصلاح‌طلبان داخل را ايفا می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: سازماندهی رسانه‌های دشمن و جريان نفاق‌ عليه کشورهای مقاومت منطقه مانند سوريه، لبنان و جمهوری اسلامی ايران يکی از راهبردهای منطقه‌ای اين گروه است.

رئيس ائتلاف اصلاح‌طلبان جوان ادامه داد: اين افراد اخيراً برخی از اصلاح‌طلبان تندروی داخل را دوباره سازماندهی کرد‌ه‌اند و اين اصلاح‌طلبان تندرو شروطی از جمله "آزادی انتخابات و حضور ناظران بين‌المللی " را مطرح کردند که در واقع طراحی شده از خارج از کشور است.

حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی خاطرنشان کرد: من به همه سازمان‌های سياسی و مسئولان برگزاری انتخابات اعلام می‌کنم که برخی افراد در حال دريافت پول‌های هنگفتی از خارج هستند و قصد دارند با خريدن برخی افراد انتخابات را به سمتی ببرند که درنهايت اعتماد مردم را خدشه‌دار و مشارکت مردم را کم کنند.

وی تصريح کرد: آنها می‌خواهند فضای انتخابات را سرد جلوه دهند و آشوب‌ها را با محوريت پيام‌ها و بيانيه‌های خاتمی پيگيری کنند. آنها قصد دارند با دادن بيانيه‌‌ها و پيام‌های متعدد به بهانه‌ها و رخدادهای ريز و درشت اهداف سياسی و پشت‌پرده خود را پيگيری کنند. پيام دادن اخير خاتمی برای دختری که به او اسيد پاشيده شده بود، از آن جمله است و می‌خواهند به اين وسيله در نهايت کشور را به آشوب بکشند. آنها مبالغ زيادی را برای اين به کار گرفته‌اند.

رئيس ائتلاف اصلاح‌طلبان جوان ادامه داد: آنها همچنين اصلاح‌طلبان معتدل را که در چارچوب نظام فعاليت کرده و معتقد به مبانی اسلام هستند، مدام تخريب و تهديد می‌کنند و پيغام می‌رسانند که شما حق نداريد در انتخابات شرکت کنيد تا ما بتوانيم حکومت را تحت فشار قرار دهيم تا آنها مجبور شوند به خواسته‌های ما تن بدهند.

حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی تاکيد کرد: نوک پيکان آسيب‌رسانی طراحی‌های اينها ضربه زدن به جايگاه ولايت فقيه و نهادهای انقلابی مانند شورای نگهبان و سپاه است.

وی همچنين گفت: اين افراد در جلسات خود کارگروه‌های مختلفی را طراحی کرده‌اند که يکی از آنها هک کردن رسانه‌های اصولگرايان مانند خبرگزاری فارس و برخی سايت‌های اصولگراست که در دستور کار تيم‌های جنگ سايبری و هکرهای دشمن است.

رئيس ائتلاف اصلاح‌طلبان جوان ‌اضافه کرد: هرکدام از نهادها و رسانه‌هايی که مدافع نظام جمهوری اسلامی ايران و ولايت فقيه است، در آينده نزديک و بيش از گذشته شديداً‌ مورد هجوم و تخريب قرار خواهند گرفت و لازم به ذکر است که سرمايه‌های مالی اين کار از طرف سعودی‌ها، آمريکا، انگليس و رژيم صهيونيستی تأمين می‌شود.

‌فومنی تصريح کرد: در چند شب قبل برخی از اينها در جلسه‌ای عنوان کردند که بايد نظام را از راه‌های مختلف تحت فشار قرار دهيم. آنها در اين زمينه از برخی چهره‌های حوزوی، برخی مراجع خودخوانده و از برخی روحانيون که هنوز چهره موجهی دارند، استفاده خواهند کرد.

وی تصريح کرد: در داخل کشور يک عاليجناب پشت‌صحنه کارگردان و خط‌دهنده کارهاست و اين عاليجناب از طريق خاتمی راهبردهای خود را پيگيری می‌کند. خاتمی فقط يک اجراکننده است.

رئيس ائتلاف اصلاح‌طلبان جوان متذکر شد: اين‌ها در شهرهای کوچک و استان‌ها افرادی را می‌فرستند تا ذهنيت‌ها را عليه نظام، نهادهای انقلابی و رهبری آماده کنند.

حجت‌الاسلام زارع فومنی با بيان اينکه: "اين خطر بسيار جدی است و من به عنوان يک اصلاح‌طلب پيرو خط امام و رهبری اين مسئله را به وزارت کشور و مسئولان دلسوز نظام هشدار می‌دهم "، خاطرنشان کرد: اين طرح فقط منحصر به انتخابات مجلس نهم نيست، بلکه رياست جمهوری آينده نيز در دستور کار اينهاست.

وی در خاتمه گفت: جبهه ائتلاف اصلاح‌طلبان جوان که معتقد به چارچوب‌های نظام جمهوری اسلامی ايران است، در مقابل ساختارشکنان قرار خواهد گرفت و خود را پيرو خط امام و رهبری می‌داند، لذا ما به‌زودی کنگره سراسری خود را برای انتخابات برگزار خواهيم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016