سه شنبه 29 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت اطلاعات: اعضای شبکه مخفی وابسته به بی‌بی‌سی دستگير شدند، ايسنا

*تعقيب ديگر مواجب بگيران بی بی سی ادامه دارد
*رسانه‌ها ازانتشار اخبارتاييد نشده خودداری کنند


وزارت اطلاعات اعلام کرد که اعضای شبکه مخفی وابسته به بنگاه سخن‌پراکنی بی‌.‌بی‌.سی دستگير شدند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در اطلاعيه روابط عمومی وزارت اطلاعات آمده است: با پيگيری‌های مستمر، اقدامات کنترلی و جمع‌آوری‌های گسترده اطلاعاتی در داخل و خارج کشور طی چندين ماه اخير سربازان گمنام امام زمان (عج)، عوامل يک شبکه‌ی غيرقانونی که در پوشش همکاری با بنگاه سخن‌پراکنی دولتی انگليس موسوم به بی‌.‌بی‌.سی در جهت تامين نيازمندی‌های اطلاعاتی سرويس جاسوسی استعمارگر فرتوت مشغول بودند و به عنوان تدارکات‌چی سوژه تبليغاتی برای متخصصان جنگ روانی دشمنان ايران و اسلام فعاليت می‌نمودند، شناسايی و دستگير گرديدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اعضای اين شبکه مخفی که تعدادی ظرف چند روز گذشته بازداشت شده‌اند، از طريق فعاليت‌های زيرزمينی و غيرقانونی در قبال دريافت وجوه کلان از مجاری پنهان و با روش‌های پيچيده پولشويی که معمولا مورد استفاده سرويس‌های جاسوسی می‌باشد، ماموريت‌های ضد ملی محوله از طرف ستاد ارتباطات پوششی و مرکز عمليات روانی سرويس اطلاعاتی انگلستان موسوم به بی‌.‌بی.‌سی را دنبال می‌کردند.

بر اساس اين گزارش، با توجه به تداوم تحقيقات و تحت تعقيب قرار داشتن تعدادی ديگر از مواجب ‌بگيران بی‌.‌بی‌.سی، اعلام می‌دارد ضمن اطلاع‌رسانی در اين مورد ظرف روزهای آينده از کليه رسانه‌های جمعی و محافل خبری کشور درخواست می‌شود از انتشار اخبار متفرقه و تاييد نشده خودداری نمايند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016