سه شنبه 5 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار نقدی: مدارس کشور پر از شبهات مختلف برای دانش‌آموزان است، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه آينده کشور در دستان دانش‌آموزان است، تاکيد کرد: مدارس امروز پر از شبهات و مشکلات است و دانش‌آموزان بايد نسبت به ارزش‌های انقلاب توجيه شوند.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئيس سازمان بسيج مستضعفين در جمع مسئولين استانی سازمان بسيج دانش‌آموزی گفت: امروز عرصه بزرگ از جنگ روبروی ماست. قدرت‌های بزرگ سلطه‌گر دنيا ضربات سختی خوردند و به شدت به دنبال انتقام گرفتن از ما هستند و ما بايد با استفاده از تجارب دفاع مقدس و باهوشياری با آنها مقابله کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: امروزه امکانات بسيار بيشتری نسبت به اوايل انقلاب داريم و اگر همان ايمان و انگيزه دوران دفاع مقدس را الان نيز داشته باشيم، به موفقيت‌های بزرگی دست خواهيم يافت.

نقدی با بيان اينکه سرمايه نيروی جوان سرمايه‌ای عظيم و ظرفيتی بزرگ است، که در اختيار بسيج قرار دارد، خاطرنشان کرد: امروز در جنگ فرهنگی و همه جانبه هستيم و سلاح های دشمن آماده است تا در شرايط مناسب از آنها عليه ما استفاده کنند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه آينده کشور در دستان دانش‌آموزان است، تاکيد کرد: مدارس امروز پر از شبهات و مشکلات است. دانش‌آموزان بايد نسبت به ارزش‌های انقلاب توجيه شوند و حقايق برای آنها روشن شود.

نقدی در بخش ديگری از سخنانش با انتقاد از انجام کارهای فرهنگی نامناسب و با کيفيت پايين در حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند کار فرهنگی اگر خوب انجام شود، اثر مثبت و اگر بد انجام شود، اثر منفی دارد. مديران بايد به درستی برنامه‌ريزی و از کادر آموزش ديده استفاده کنند تا برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس به بهترين کيفيت برگزار شود.

نقدی در پايان سخنانش با تاکيد بر اينکه جزئيات در کارهای فرهنگی اهميت بسيار زيادی دارد، اظهار داشت: يکی از آفت‌های مديريت در کشور ما کلی‌نگری است در حالی که در کار فرهنگی جزئيات بسيار مهم هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016