چهارشنبه 6 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جلسه ويژه در بانک مرکزی برای بررسی بيانيه جهرمی، فارس

خبرگزاری فارس: درحالی که جهرمی در بيانيه خود تير انتقادات را به سمت بانک مرکزی و مدير عامل سابق بانک ملی نشانه گرفته، قائم مقام بانک مرکزی از جلسه ويژه رسيدگی به پرونده اختلاس بزرگ و نيز ادعاهای جهرمی خبر داد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» همزمان با اعلام تصميم قطعی و رسمی هيات مديره بانک صادرات مبنی بر برکناری سيد محمد جهرمی از مديريت اين بانک بيانيه‌ای توسط مدير عامل معزول صادرات در رسانه‌ها منتشر شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جهرمی در اين بيانيه علاوه بر تشريح دلايلش برای عدم استعفا و عذرخواهی از مردم به بيان نکاتی در خصوص مديريت بانک ملی و همچنين عملکرد بانک مرکزی پرداخته است.
وی علاوه براينکه مدعی شده خاوری مدير عامل سابق بانک ملی از کشور فرار کرده است بانک مرکزی را محور ديگر بيانيه خود قرار داده است.
مدير عامل سابق بانک صادرات در بندی از اين بيانيه تصريح کرده است:
آقای خاوری با توجه به گستردگی فساد در بانک ملی در اين پرونده و پرونده­های ديگر، احتمال دستگيری خود را به خاطر ارتباط با اين پرونده­ها و عوامل پشت پرده آن­ها می­داد به کانادا گريخت و اکنون عوامل مرتبط با وی در بانک مرکزی و دولت در صدد رفع و رجوع اين فرار، که با کمک و پشتيبانی برخی از آنان انجام گرفته است، هستند و از ترس گسترده­تر شدن ابعاد اين موضوع با شخص اصلی پيگيری­کننده و شکايت­کننده اصلی اين پرونده برخورد نمودند.
بعد از انتشار متن بيانيه جهرمی خبرنگار فارس با بانک مرکزی و همچنين بانک ملی تماس گرفت اما با پاسخی منطقی و جامع از اين بانک‌ها مواجه نشد.
سيد حميد پور محمدی در پاسخ به خبرنگار فارس درباره چرايی و صحت ادعاهای جهرمی در اين بياينه گفت: بنده هم‌اکنون در جلسه هستم.
وی از جلسه‌ ويژه در بانک مرکزی برای بررسی ادعاهای جهرمی خبر داد.
البته محمود بهمنی نيز ساعتی قبل در حاشيه جلسه هيات دولت در واکنش به فرار خاوری مدير عامل بانک ملی به کانادا ابراز بی اطلاعی کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016