دوشنبه 2 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انصراف نمايندگان از پيگيری طرح سؤال از رئيس‌جمهور ادامه دارد، فارس

خبرگزاری فارس: يک عضو هيئت رئيسه مجلس گفت که تعدادی از نمايندگان از پيگيری طرح سؤال از رئيس‌جمهور شفاهاً انصراف داده‌اند که اگر اين نمايندگان انصراف خود را کتباً به هيئت رئيسه ارائه دهند، سؤال از رئيس‌جمهور رسماً منتفی می‌شود.

فرهنگی می‌گويد، انصراف نمايندگان بايد کتباً به هيئت رئيسه ارائه شود


محمدحسين فرهنگی نماينده مردم تبريز و عضو هيئت رئيسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به موضوع انصراف تعدادی از نمايندگان از پيگيری طرح سؤال از رئيس جمهور گفت: اين طرح مراحل قانونی خود را طی می‌کند اما در جلسه روز گذشته هيئت‌رئيسه، انصراف برخی نمايندگان مطرح و موضوع بررسی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه براساس اعلام نائب رئيس مجلس، سؤال کنندگان از رئيس جمهور يک هفته زمان داشتند که نظر خود را برای ادامه پيگيری يا عدم پيگيری طرح سؤال اعلام کنند، افزود: تعدادی ديگری از نمايندگان از پيگيری موضوع سؤال از رئيس‌جمهور منصرف شده‌اند.

عضو هيئت رئيسه مجلس خاطرنشان کرد: تعداد منصرفين سؤال از رئيس جمهور زياد شده و تعدادی کتباً و تعدادی ديگر از نمايندگان نيز شفاهاً به هيئت‌رئيسه مجلس اعلام کرده‌اند که ما از پيگيری طرح سؤال از رئيس جمهور منصرف شده‌ايم.

فرهنگی ادامه داد: اگر آن تعداد از نمايندگانی که شفاهاً به هيئت‌رئيسه اعلام کرده‌اند که از ادامه پيگيری طرح سؤال از رئيس جمهور منصرف شده‌اند، نظر خود را کتباً به هيئت‌رئيسه اعلام کنند، تعداد امضاهای سؤال از رئيس جمهور تا حد زيادی پايين می‌آ‌يد و رسماً سؤال از رئيس جمهور منتفی می‌شود.

وی در پايان اين گفت‌وگو هر گونه اظهار نظر قطعی در رابطه با منتفی شدن سؤال از رئيس جمهور را منوط به ارائه انصراف کتبی برخی از نمايندگان عنوان کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016