جمعه 13 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمودرضا خاوری منزل سه ميليون دلاری خود را به بهای دو دلار فروخت، هفته (چاپ کانادا)

خسرو شميرانی - هفته - ۳ نوامبر۲۰۱۱ ـ طبق اطلاعات رسيده به «هفتــــه» آقای محمودرضا خاوری، رئيس مستعفی بانک ملی ايران که در ايران به دست داشتن در اختلاس ۳ ميليارد دلاری متهم شده‌ است، يکی از ساختمان‌های خود در کانادا را به مبلغ ۲ دلار به فروش رساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دولت کانادا قانونی بودن کسب شهروندی توسط آقای محمودرضا خاوری را بررسی می‌کند و احتمال داده‌می‌شود که تابعيت کانادايی رئيس سابق بانکی ملی ايران از وی بازپس گرفته شود.

مدارک ثبت رسمی املاک در ‌کانادا بيانگر آن است که خانه‌ی ۳ ميليون دلاری واقع در شماره ۲۶ Suncrest - Drive در تورنتو در تاريخ ۷ اکتبر ۲۰۱۱ توسط محمودرضا خاوری و ماندانا خليلی شورينی فروخته شده است.

خريدار اين ملک که چهار سال پيش‌تر بهای ۲ميليون ۹۲۵ هزار دلار برای آن پرداخته‌شده بود، خانم پرنديس خاوری، دختر محمودرضا خاوری است که آن را به مبلغ ۲ دلار خريداری کرده است.

قابل ذکر است که وام بانکی اين ملک پيش از فروش به طور کامل توسط خاوری و خليلی پرداخت شده است. مبلغ اين وام يک و نيم ميليون دلار بوده است.

به اين ترتيب خانم پرنديس خاوری اين خانه را به طور کامل و بدون هيچ‌گونه وام بانکی به مالکيت خود درآورده است.

لينک به اصل خبر در [Globe and Mail]


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016