پنجشنبه 3 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار وحيدی: بررسی‌های لازم درباره علت انفجار در پادگان سپاه صورت گرفته است، فارس

خبرگزاری فارس: وزير دفاع با اشاره به انفجار اخير پادگان مدرس سپاه گفت: بررسی‌های لازم در اين زمينه صورت گرفته و اين موضوع برای ما روشن است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار احمد وحيدی وزير دفاع و پشتيبانی نيروی مسلح در حاشيه يادواره شهدای شميرانات در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر دليل انفجار اخير پادگان مدرس گفت: گزارش اين موضوع به خوبی توسط سپاه منتشر شده و واقعيت همان است که سپاه در بيانيه‌هايش اعلام کرده است.

وی در پاسخ به اين سوال که تحقيقات بر روی موضوع تا چه زمان ادامه دارد، اظهار داشت: تحقيقات روشن و بررسی صورت گرفته است و موضوع برای ما روشن شده است.

وحيدی در ادامه در خصوص تهديدات اخير دشمن عليه ايران گفت: اين تهديدات جز اينکه ما را قويتر و مجهزتر کند اثری ندارد.

وزير دفاع ادامه داد: در همين روزها که آنها ما را تهديد می‌کنند می‌بينيم که تجيهزات جديدتری وارد سيستم دفاعی ما می‌شود و رزمايش‌های مختلف برگزار می‌شود و نيروهای مسلح ما همه منطقه را در کنترل دقيق خود دارند.

وحيدی در پايان تصريح کرد: سپاه ارتش و بسيج با هوشياری کامل منتظر کمتر خطای دشمن هستند تا آن را به بدترين وجه پاسخ دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016