سه شنبه 8 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسين طائب: سناريوی طراحی شده برای نيروی قدس سپاه نشانگر اوج استيصال آمريکاست، فارس

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان اطلاعات سپاه گفت: امروز اگر آمريکا سناريويی را برای نيروی قدس طراحی می کند نشان از اوج استيصال آنها دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمين حسين طائب مسئول سازمان اطلاعات سپاه در همايش سفيران ولايت که در محل ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، با اشاره به نقش تعيين کننده سپاه با عنوان ستون خيمه انقلاب و چرايی هجمه‌های دشمن به آن، اظهار داشت: هجمه‌های گوناگون دشمنان به سپاه پاسداران گاهی با تهديدات بيرونی و گاهی نيز با ويروس‌های درونی است اما در نهايت، هدف آنها هجوم به اين ستون خيمه انقلاب است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: تمامی جريان‌های مخالف انقلاب مخالف و معاند می‌کوشند تا سپاه را در مجامع بين‌المللی به‌عنوان تروريسم معرفی کرده و در داخل نيز حس بی‌اعتمادی نسبت به اين نهاد ارزشی را ايجاد کنند. امروز اگر آمريکا سناريويی را برای نيروی قدس طراحی می کند نشان از اوج استيصال آنها دارد.

طائب تصريح کرد: با وجود تمام هجمه‌ها، پاسدار انقلاب همواره جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشته و به قدری ايمان و بصيرت خود را تقويت می‌کند که در مواجهه به ترديدها از صراط مستقيم و حق عدول نکنند.

مسئول سازمان اطلاعات سپاه با بيان اينکه آمريکايی‌ها در برآوردهای خود تسلط بر خاورميانه را در سر می پروراندند و به دليل نقش مهم و تعيين‌کننده ايران در منطقه برنامه‌هايی را در اين گذار طراحی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: اين طرح در سه محور دنبال شد که شامل ايجاد بی‌ثباتی کشورهای محور ايران، بی‌ثباتی در ايران و ناکارآمد نشان دادن نظام دينی و ولايت فقيه بود.

وی افزود: به‌رغم تمامی اين توطئه‌ها آمريکا در برآورد خود دچار مشکل شد و بی‌ثبات‌سازی کشورهای محور ايران امروز به بی‌ثباتی کشورهای محور عرب در منطقه مبدل شده است.

طائب تصريح کرد: در بی‌ثبات‌سازی کشورمان نيز دشمن تمام تلاش و امکانات خود را به منظور شبکه‌سازی حقيقی و مجازی به کار بست و با هزينه کردن پولهای کلان به دنبال ضربه زدن به نظام در جريان فتنه ۸۸ بود، اما امروز نه تنها اقتدار هر چه بيشتر کشورمان را در عرصه‌های مختلف می بينيم بلکه بی‌ثباتی آمريکا در کشور خود را نيز شاهد هستيم.

وی همچنين تلاش برای ايجاد بی‌ثباتی و اعلام ناکارآمدی نظام دينی و مبتنی بر ولايت‌فقيه را از ديگر محورهای دنبال شده توسط دشمنان دانست و افزود: آمريکا امروز در مواجهه با ايران تمام تلاش خود را به کار می‌گيرد و با دنبال کردن موضوعاتی چون حقوق بشر، تروريسم و مسائل هسته‌ای سعی در ايجاد اجماع در مجامع بين‌المللی دارد.

مسئول سازمان اطلاعات سپاه در پايان با بيان اينکه تمام سرمايه و قدرت ملی ما اتکا به مردم است، تاکيد کرد: با انسجام و يکپارچگی همين مردم، انقلاب اسلامی مسير خود را همچون گذشته با ثبات و استوار طی می‌کند و دشمنان را در اهداف پليدشان ناکام می‌گذارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016