دوشنبه 21 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرتاب کفش به سوی احمدی‌نژاد حين ‌سخنرانی، آفتاب

محمود احمدی‌نژاد که صبح امروز دوشنبه برای افتتاح چند طرح مسکن مهر و سخنرانی در مراسم سالگرد درگذشت علی کردان به ساری سفر کرده بود، در هنگام سخنرانی مورد حمله از سوی فردی ناشناس قرار گرفت.

آفتاب:‌ سايت اعتدال نوشت: محمود احمدی‌نژاد رييس جمهور که صبح امروز دوشنبه برای افتتاح چند طرح مسکن مهر و سخنرانی در مراسم سالگرد درگذشت علی کردان به ساری سفر کرده بود، در هنگام سخنرانی مورد حمله از سوی فردی ناشناس قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش پايگاه خبری تحليلی اعتدال به نقل از قاصد، يکی از افراد حاضر در اين همايش که توانسته بود خود را به صندلی‌های جلو برساند، ناگهان برخاست و کفش‌های خود را به طرف رييس‌جمهور کرد، شروع به انتقاد از وضعيت بيکاری و مشکلات مالی که در اثر اين معزل بر وی وارد شده است پرداخت.

اين گزارش حاکی است با عکس‌العمل به موقع احمدی‌نژاد، اين کفش‌ها به وی برخورد نکرد و با عبور از کنار وی به بنر پشت سر او اصابت کرد، که در ادامه حاضرين در اين مراسم، به سر دادن شعارهايی در حمايت از رييس‌جمهوری اين مرد ميانسال را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

اين گزارش حاکی است يکی از سايت‌های محلی مدعی شده است که اگر دخالت نيروهای انتظامی نبود مشخص نبود چه بلايی بر سر او می‌آمد.

لازم به ذکر است در بررسی‌های اوليه مشخص شده که اين فرد کارگر اخراجی يکی از کارخانجات نساجی است که بيش از يک سال است حقوقی دريافت نکرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016