سه شنبه 6 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس دادگستری آذربايجان شرقی سخنان خود در مورد حکم سکينه آشتيانی را تکذيب کرد، ايسنا

رييس کل دادگستری استان آذربايجان شرقی با اشاره به آخرين وضعيت پرونده «سکينه آشتيانی» تاکيد کرد که کليه مطالب منتشر شده و منتسب به رييس قوه قضاييه درباره اين پرونده مخدوش است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت الاسلام والمسلمين مالک اژدر شريفی رييس کل دادگستری استان آذربايجان شرقی در حاشيه گردهمايی فصلی دادستان‌ها و روسای دادگستری‌های سراسر کشور در پاسخ به سوالی درباره اظهارات اخيرش در موضوع پرونده «سکينه آشتيانی» افزود: اين پرونده روند قضايی خود را بر اساس نص قانون طی می‌کند اما طی روز‌های گذشته مطالبی به نقل از من درباره اين پرونده و انتساب برخی از آنها به رييس محترم قوه قضاييه آن هم درباره نحوه اجرای حکم «سکينه آشتيانی » منتشر شده بود که کاملا مخدوش بود و يک برداشت ناصحيح از مطلب بوده است.

وی تاکيد کرد که توضيح ديگری درباره اين پرونده وجود ندارد اما به منظور تنوير افکار عمومی تاکيد دارم که بخش مطالب منتسب و نقل شده از من درباره کيفيت اجرای حکم و ساير مطالب مرتبط با رياست محترم قوه قضاييه مخدوش بوده و صحت ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016