دوشنبه 26 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شورای نگهبان مصوبه مجلس درباره جلوگيری از افزايش خارج چارچوب قيمت حامل های انرژی را تأييد کرد، مهر

شورای نگهبان مصوبه مجلس درباره جلوگيری از چند برابر شدن قيمت حامل های انرژی تا پايان سال ۹۰، خارج از چارچوب قانون بودجه را تائيد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، طرح دوفوريتی ادغام صندوق بازنشستگی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در صندوق بازنشستگی کشوری مصوب جلسه مورخ بيست و يکم دی ماه يکهزار و سيصد و نود مجلس شورای اسلامی در جلسه مورخ ۲۱/۱۰/۱۳۹۰ شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مغاير با موازين شرع و قانون اساسی شناخته نشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شورای نگهبان همچنين اعلام کرد طرح دوفوريتی استفساريه مفاد جزء (ب) بند(۴۶) قانون بودجه سال ۱۳۹۰کل کشور مصوب جلسه مورخ بيست و يکم دی ماه يکهزار و سيصد و نود مجلس شورای اسلامی در جلسه مورخ ۲۱/۱۰/۱۳۹۰ شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مغاير با موازين شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

به گزارش مهر، نمايندگان مجلس ۲۰ دی ماه دو فوريت طرح استفساريه ای را به تصويب رساندند که در صورت تصويب نهايی آن دولت اجازه افزايش ۲۰ درصدی قيمت حامل های انرژی در سه ماهه پايانی سال ۱۳۹۰ را ندارد. اين طرح دوفوريتی ۲۱ دی ماه به تصويب نهايی مجلس رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016