چهارشنبه 21 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آيت​الله مکارم شيرازی: همه دم از وحدت می‌زنند اما به اختلافات دامن می‌زنند، رسا

آيت‌الله ناصر مکارم شيرازی از مراجع تقليد، امروز در آغاز درس خارج فقه خود با اشاره به نزديک شدن نهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر حفظ وحدت تاکيد کرد.

وی با بيان اين که دشمنان برای خدشه‌دار کردن وحدت ميان مردم ايران اسلامی نقشه‌های زيادی را در دستور کار خود قرار داده‌اند، اظهار کرد: متاسفانه همه دم از وحدت می‌زنند؛ ولی در عمل به اختلافات دامن می‌زنند که اين روند به صلاح کشور و نظام نيست و بايد روش عملی درستی را در پيش گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی شيوه‌های وحدت را مختلف برشمرد و تاکيد کرد: با توجه به وجود سليقه‌های مختلف در کشور، وحدت به اين آسانی‌ها شکل نمی‌گيرد؛ زيرا گويی برخی در دفتر يادداشت خود به جز نمره صفر و بيست عدد ديگری را نمی‌شناسند؛ اگر نگاه ما به وحدت اين رويه باشد هرگز اين نگاه ما را به وحدت نمی‌‌رساند.

اين مرجع تقليد تاکيد کرد: کاری کنيم که متحد و متفق در برابر دشمن بايستيم، روش وحدت همين است، اين گونه نيست که من تابع شما و شما هم تابع من باشيد، اخلاق و سليقه‌ها نسبت به مسائل متفاوت است، همه به رهبری، نظام، اسلام و قرآن علاقمند هستيم؛ از اين‌رو می‌توانيم با اين اصول به وحدت کامل برسيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016