پنجشنبه 25 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ضرغامی: مردم با اعتماد به شبکه‌های داخلی بر شبکه‌های اهريمنی غلبه کردند، مهر

عزت‌الله ضرغامی در مراسم افتتاح سامانه تلويزيون ديجيتال در چند استان گفت مردم با اعتماد به شبکه‌های جمهوری اسلامی ايران به هزاران شبکه‌های اهريمنی غلبه کردند و اين غلبه را با حضور پرشور در انتخابات نشان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاح سامانه تلويزيون ديجيتال مراکز مازندران، گلستان، خراسان شمالی، آبادان و کيش صبح امروز ۲۵ اسفندماه با حضور عزت‌الله ضرغامی، علی عسکری معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سيما، علی دارابی معاون سيما، اردشير زابلی‌زاده مدير شبکه‌ خبر، محمدتقی سهرابی مديرکل روابط عمومی سازمان صدا و سيما و ديگر مديران و برنامه‌سازان در ساختمان پخش جديد رسانه ملی برگزار شد.

در ابتدای اين مراسم با مرکز مازندران ارتباط برقرار شد. در اين ارتباط آيت‌الله طبسی گفت: مقام معظم رهبری توجه ويژه‌ای به آقای ضرغامی دارند چراکه ايشان هر آنچه را که لازم بود، انجام دادند. مردم حضور پرشوری در روز انتخاب داشتند. همانطور که مقام معظم رهبری تأکيد کردند مردم در انتخابات سنگ تمام گذاشتند. همچنين آقای ضرغامی نيز در رسانه ملی برای شرکت مردم در اين روز پرشکوه سنگ تمام گذاشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در بخش ديگری از مراسم در اين ارتباط استاندار مازندران اشاره کرد: حضور گسترده مردم و هنرمندان پاسخ کوبنده‌ای در انتخابات بود و ما توانستيم مشت محکمی به رسانه‌های استکباری بزنيم.

وی در ادامه افزود: گرچه سازمان صدا و سيما به لحاظ بودجه با مشکلاتی روبرو است اما امروز شاهد ديجيتالی شدن اين مرکز شديم.

در ادامه با مرکز آبادان ارتباط برقرار شد. حجت‌الاسلام محمدی امام جمعه آبادان گفت: امروز روز ارزشمندی برای اين مرکز است و از اين اتفاق خجسته خوشحال هستيم و از آقای ضرغامی و همکاران‌شان قدردانی می‌کنيم. چراکه باعث رشد کمی و کيفی مرکز آبادان شدند.

همچنين حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه خرمشهر در بخش ديگری از اين ارتباط افزود: امروز رسانه در جهان حرف اول را می‌زند و ما شاهد تلاش شبانه‌روزی و خدمات رسانه ملی به مردم هستيم که جای قدردانی از دوستان صدا و سيما دارد.

بعد از صحبت‌های امام جمعه خرمشهر عبدالکريم شولی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس سامانه ديجيتال اين مرکز را افتتاح کرد. در بخش ديگری از اين ارتباط دوربين‌های صدا و سيما به سراغ مرکز خراسان شمالی رفتند.

مهدوی مدير صدا و سيمای اين مرکز يادآور شد: انتخابات مجلس شورای اسلامی خيلی پرشور برگزار شد و مردم مشارکت زيادی در اين امر داشتند. امروز خوشحاليم که سامانه تلويزيون ديجيتال اين مرکز نيز افتتاح می‌شود.

پدر شهيد زيبايی در پايان سامانه اين مرکز را افتتاح کرد. در بخش ديگری از اين مراسم با مرکز کيش ارتباط برقرار شد. کيا مدير صدا و سيمای اين مرکز اشاره کرد: آرزوی ديرينه مرکز کيش افتتاح اين سامانه بود چراکه برای دريافت فرکانس‌ها با مشکلات زيادی روبرو بودند.

آزادی‌خواه يکی از جانبازان اين مرکز به همراه پدر شهيد علی تابش سامانه اين مرکز را افتتاح کردند. در بخش پايانی با مرکز گلستان ارتباط برقرار شد. احمدی مدير صدا و سيمای اين مرکز گفت: مردم استان گلستان مشارکت ۸۰ درصدی در روز انتخابات داشتند و خدا را شاکريم که اين اتفاق افتاد.

قناعت استاندار مرکز گلستان نيز افزود: گلستان ايرانی کوچک است. اين استان به لحاظ مشارکت مردم در انتخابات رتبه اول را کسب کرد.

در ادامه مراسم فرزند شهيد اسحاق حسينی نيز گفت: امروز عصر ارتباطات است و بايد به دنبال ارتقا باشيم. افتتاح سامانه تلويزيون ديجيتال در اين مرکز گام برجسته‌ای بود.

در پايان اين مراسم عزت‌الله ضرغامی رئيس سازمان صدا و سيما گفت: ما تلاش کرديم تا مراکز به صورت مستقل رشد کنند و تحت پوشش سامانه ديجيتال قرار بگيرند.

وی ادامه داد: اين سيستم پيشرفته است و در تعداد محدودی از کشورهای دنيا برقرار است. من از تلاش‌های آقای طهماسبی معاون استان‌ها قدردانی می‌کنيم که با مديريت خوب مراکز را هدايت می‌کند. همچنين آقای دارابی معاون سيما، آقای صوفی معاون صدا و آقای سرافراز معاون برون‌مرزی تلاش‌های زيادی برای صدا و سيما کرده‌اند.

ضرغامی يادآور شد: در حوزه سياسی هم کارهای ارزشمندی انجام شده است. مردم با اعتماد به شبکه‌های جمهوری اسلامی ايران به هزاران شبکه‌های اهريمنی غلبه کردند و اين غلبه را با حضور در انتخابات نشان دادند.

ضرغامی در پايان اين مراسم افزود: مردم هميشه پشتيبان رهبر معظم انقلاب اسلامی و انقلاب هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016