پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد: دوست دارم به المپيک بروم اما آنها با حضور من مشکل دارند


خبرگزاری فارس: رئيس جمهور با اشاره به تمايل خود برای حضور در المپيک سال ۲۰۱۲ لندن افزود: متاسفانه آنها با حضور من مشکل دارند وگرنه من دوست دارم که در المپيک حاضر شوم و جوانان عزيز را تشويق کنم.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئيس جمهور امروز پنج‌شنبه ‌در آئين تجليل از قهرمانان رشته ورزش در سال ۹۰ با اشاره به قهرمانی‌های جوانان ايران اسلامی ر رشته‌های مختلف ورزشی گفت: آقای عباسی وزير محترم ورزش و جوانان دو نکته بسيار مهم را از من در خصوص بحث ورزش پيگيری می‌کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اولين مسئله بحث اختصاص بودجه به پروژه‌های نيمه‌تمام ورزشی برای اتمام هرچه سريعتر آنها بود که ما هم اين مسئله را قبول داريم و ‌انشاءالله هرچه زودتر و در اوايل امسال ما بودجه را در اختيار وزارت ورزش قرار خواهيم داد تا اين پروژه‌ها به اتمام رسيده و تجهيز شوند.

احمدی‌نژاد در ادامه تصريح کرد: مساله ديگر پرداخت مابه‌التفاوت قيمت سکه‌های اهدايی به جوانان ورزشکار است که با افزايش قيمت سکه کمی مشکل ايجاد شده است.

وی افزود: چه کسی بهتر از جوانان ورزشکار ما و ما اين مابه‌التفاوت را پرداخت خواهيم کرد.

رئيس جمهور ادامه داد: ‌عزيزان من مهمتر از بحث مدال‌آوری روش و منش قهرمانی است.

وی گفت: امروز تمام تلاش ما بايد سرافرازی ايران باشد البته الگوی ما در بحث ورزشی بايد فتوت و جوانمردی باشد و اين اخلاق بايد جهانی شود، چراکه ‌زمانی که اين اخلاق جهانی شود، ما پيروز واقعی ميادين ورزشی هستيم.

رئيس جمهور با تاکيد بر اينکه هدف اصلی از ورزش ترويج محبت و کرامت انسانی است، ادامه داد: برخی‌ها برای رسيدن به اخلاق دست به هزاران کار می‌زنند اما اين چه ارزشی دارد، لذا مهم برای ما اخلاق ورزشی است.

احمدی‌نژاد با اشاره به در پيش بودن المپيک سال ۲۰۱۲ گفت: اين المپيک از جهات گوناگون برای ما بسيار مهم است و شايد قهرمان‌های زياد در اين المپيک همان کاری می‌کنند که آرش کرد.

وی افزود: البته آرش يک اسطوره و نمادی از عشق به ايران است اما به هر حال آنها در اين المپيک در تلاش هستند تا برای جوانان ما حاشيه درست کنند.

وی افزود: ۳۳ سال است که آنها تبليغ می‌کنند جوان ايرانی نمی‌تواند روی سکو برود، ‌‌البته جوانان ما در ميادين المپيک همواره کار آرش را می‌کنند و بايد تن و جان خود را به خدا بسپارند.

احمدی‌نژاد با اشاره به ارتقای رتبه ايران در المپيک گوانگجو از رتبه دهم به رتبه چهارم گفت: من نمی‌خواهم صحبتی راجع به رتبه ما در المپيک لندن بکنم چراکه جوانان ما با آن روحيه ايمانی و اراده مستحکم و شجاعت از نظر ما قهرمان محسوب می‌شوند اما امروز اين سکوها و مدال‌ها در دنيا برای ملت‌ها قدر و قيمت دارند و ما بايد نام ايران را در جهان بالا ببريم.

رئيس جمهور ادامه داد: ‌زمانی که هيچ کدام از آنها نبودند، ايران بود و همه آرزو داشتند تا به ايران متصل شوند و با نام ايران افتخار کسب کنند و امروز نيز ما بايد نيز اين کار را بکنيم البته اين کار سخت است اما شدنی است و ‌من به توانمندی جوانان ايران عزيز اطمينان دارم.

وی افزود: دختران عزيز ما در شرايط کاملا نابرابر قهرمان می‌شوند و انشاءالله جوانان ما توانايی خود را برای رفتن به روی سکو به کار خواهند گرفت و در رتبه بالاتری در المپيک قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به تمايل خود برای حضور در المپيک سال ۲۰۱۲ لندن افزود: متاسفانه آنها با حضور من مشکل دارند وگرنه من دوست دارم که در المپيک حاضر شوم و جوانان عزيز را تشويق کنم.

رئيس جمهور در پايان سخنرانی برای تمام جوان ورزشکار ايرانی آرزوی موفقيت کرد.

در اين مراسم از هزار و ۹۵ ورزشکار و همچنين فدراسيون‌های نمونه در عرصه مدال‌آوری تقدير به عمل آمد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016