شنبه 6 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دبير هيات رسيدگی به امور مراکز فرهنگی وزارت ارشاد: هر گونه فعاليت خانه سينما خلاف قانون است


خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا)- تهران- دبير هيات رسيدگی به امور مراکز فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه اعلام کرد که هر گونه اقدام و فعاليت خانه سينما خلاف قانون بوده و مشمول مقررات مربوطه است.

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ايرنا به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،'علی اسماعيلی ' افزود: صدور رای ديوان عدالت اداری مبنی بر ناکافی بودن دلايل هيات رسيدگی به مراکز امور فرهنگی در انحلال با خانه سينما نافی وظايف و اختيارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمی باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی توضيح داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی , مسوول اجرای سياست های فرهنگی بوده و اين مسووليت ناشی از مبانی و مراجعی چون شورای عالی انقلاب فرهنگی و هم چنين قوانين موضوعه کشور است.

دبير هيات رسيدگی به امور مراکز فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکيد بر اينکه طبق قانون، هيات رسيدگی به امور مراکز فرهنگی مرجع اصلی صدور مجوز فعاليت موسسات فرهنگی و هنری است، ادامه داد: طبق تشخيص و نظر اين هيات ، فعاليت تشکل موسوم به 'خانه سينما' به دليل بی توجهی به ضوابط و مقررات 'خلاف قانون' است.

اسماعيلی با يادآوری اينکه شورای فرهنگ عمومی بازوی شورای عالی انقلاب فرهنگی است ادامه داد: اين شورا نيز بطور رسمی و با صراحت رای خود مبنی بر 'غير قانونی بودن خانه ی سينما'را اعلام کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016