چهارشنبه 10 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فعاليت‌های خانه سينما به حال تعليق درآمد

براساس تصميم هيات مديره و مديرعامل خانه سينما، خانه سينما از امروز ۱۰ خرداد ماه تمامی فعاليت‌های خود را به حال تعليق درمی‌آورد.


ايلنا: فعاليت‌های خانه سينما از تاريخ چهارشنبه ۱۰خرداد و براساس تصميم هيات مديره و مديرعامل خانه سينما به حال تعليق درآمد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرهاد توحيدی(سخنگو و رئيس هيات مديره خانه سنيما) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا، با اعلا م اين خبر افزود: صدور حکم ديوان عدالت اداری از نظر ما بهترين فرصت برای ترميم گذشته، دستيابی به وفاق و به دنبال آن ايجاد فضای آرام و بدون تنش برای سينمای ايران بود.

وی ادامه داد: متاسفانه محافل خاصی پروژه تعطيلی خانه سينما را دنبال می‌کنند و نيت قانون گريزانه خود را در پوشش قانون پنهان می‌کنند. آنها بعد از صدور حکم و از روز ۳ خرداد اقدامات تازه خود را کليد زدند.

سخنگو و رئيس هيات مديره خانه سنيما ادامه داد: سينما زندگی ما، کارما و عشق ما است. سينما و پيش از سينما، کشور عزير ما ايران در شرايط حساس امروز بيش از هر چيز به آرامش، اعتماد عمومی، اميد، کار خلاقانه، توليد ملی و رفتارهای قانون مدارانه نيازمند است.

وی ادامه داد: با درک اين ضرورت تاريخی و برای اجتناب از ميدان دادن به بحران آفرينان اعلام می‌کنيم که خانه سينما از امروز ۱۰ خرداد ماه تمامی فعاليت‌های خود را به حال تعليق درمی‌آورد و برای احقاق حقوق صنفی سينماگران نجيب و شريف ايران، با اعتماد تمام به ظرفيت‌های قانونی همچنان از مجاری قانونی اقدام خواهد کرد.

توحيدی افزود: از تمامی همکاران عزيز، هنرمندان، سنيماگران و اعضا خانه سينما تقاضا می‌کنم که تا حصول نتيجه نهايی از طرق قانونی شکيبايی پيشه کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016