چهارشنبه 24 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عفاف و حجاب در مدارس اجرا می شود

عصر ايران - مديرکل فرهنگی، هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: آيين نامه عفاف و حجاب در مدارس کشور از سال تحصيلی آينده اجرا می شود.

محمد ابراهيم محمدی در شهرکرد گفت: ترويج و تعميق فرهنگ حيا، عفاف و حجاب متناسب با قابليت‌ها و ظرفيت‌های نظام تعليم و تربيت رسمی عمومی کشور از اهداف و راهکارهای سند تحول بنيادين آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ايران است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: در اين برنامه عملياتی، بازنگری و بازتوليد برنامه‌ها و محتوای آموزشی و روش‌های تربيتی برای درونی‌سازی و تعميق و ترويج فرهنگ حيا، عفاف و حجاب و اتخاذ تدابير مناسب به منظور جذب، تربيت و بکارگيری نيروی انسانی شايسته و متعهد و عامل به رعايت حيا، عفاف و پوشش مناسب در مراکز اداری و آموزشی کشور پش بينی شده است.

محمدی، جلب مشارکت سازنده و اثربخش خانواده‌ها در حفظ ، تعميق و اشاعه حيا، عفاف و پوشش دانش‌آموزان و ايجاد ساز و کارهای لازم برای هماهنگی رسانه‌ها و توليد کنندگان کتب و مواد آموزشی، لوازم‌التحرير و تجهيزات آموزشی و تربيتی به منظور ترويج فرهنگ حيا، عفاف و حجاب مناسب در دانش‌آموزان را از اهداف ديگر اين برنامه عملياتی در سند تحول آموزش و پرورش اعلام کرد.

مدير کل فرهنگی، هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: در اين سند، طراحی و ارائه الگوی لباس و پوشش مناسب، متنوع، زيبا و آراسته مبتنی بر فرهنگ اسلامی ـ ايرانی برای مربيان و دانش‌آموزان در راستای تقويت هويت اسلامی ـ‌ ايرانی و برنامه‌ريزی به منظور اقناع فکری دانش‌آموزان برای پذيرش قلبی و درونی حيا، عفاف، حجاب و عمل به آن با تبيين ديدگاه اسلام نيز در اين برنامه ها پيش بينی شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016