دوشنبه 29 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"فرياد" داود احمدی نژاد بر سر برادرش محمود

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir): برادر محمود احمدی نژاد، تلويحاً از "فرياد بر سر رييس جمهور" سخن گفته است.

به گزارش سرويس سياسی "انتخاب" ؛ وی در جمع رهپويان ولايت شهرستان محمودآباد با اشاره به رحيم مشايی و رحيمی می گويد: بنده بارها گزارش شفاهی و کتبی خود را به بزرگ‌تر اينها ارائه کردم که اين افراد که هستند و چرا بايد اين افراد در کنار شما باشند، ولی کسی گوش نکرد و وظيفه هر کسی بعد از اينکه طرف مقابل به امر به معروف و نهی از منکر او گوش نداد، يک فرياد بلند است که من اين کار را به نمايندگی از شما ملت انجام دادم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ظاهراً منظور داود احمدی نژاد از "بزرگ تر اينها" ، برادرش محمود احمدی نژاد است. وی در اين بخش از سخنانش، تلويحاً به "فرياد بلند" خود اشاره کرده که در واکنش به "گوش نکردن حرفهايش در مورد مشايی و رحيمی" انجام شده است.

داود احمدی نژاد که در دولت نهم، مسئول بازرسی دفتر رييس جمهور نيز بود در مورد مشايی می گويد: او خودش را نماينده امام زمان (عج) می داند.

برادر رئيس جمهور درباره اظهار نظر آقای (ج ـ الف) که يکی از متهمان پرونده اختلاس در بيمه است، تصريح کرد: اين فرد در دادگاه عنوان کرده که آقای (م ـ ر) و آقای (الف ـ ر) که از نزديکان رئيس جمهور بوده‌اند به من گفته که ما داود احمدی‌نژاد را از سر راه برداشتيم تا بهتر بتوانيم به اهداف خود که همان چپاول بيت‌المال است، دست يابيم.

احمدی‌نژاد ادامه داد: اين دو نفر که خود نيز از متهمان اين پرونده و پرونده بزرگ اختلاس هستند به چه دليل بنده را به ادعای خودشان کنار زدند و اين يعنی اينکه آنها کارهای خلافی انجام می‌دادند و من مانع کارشان بودم.

داوود احمدی‌نژاد با بيان اينکه من امر به معروف و نهی از منکر کردم ولی در گوش اين افراد نرفت، اضافه کرد: با اين فراز و نشيب اجتماعی به ويژه در مسائل اقتصادی بايد گفت که در حق ملت، جفای بزرگی از سوی آنها صورت گرفت.

احمدی‌نژاد امر به معروف و نهی از منکر را نيز از ديگر وظايف مهم هر مسلمان برشمرد و اظهار داشت: امروز اگر برخی افراد مسئول جامعه اين وظيفه مهم را به درستی انجام می‌دادند و همچنين از امر به معروف و نهی از منکر ديگران استقبال می‌کردند، وضعيت جامعه بدين صورت نمی‌شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016