دوشنبه 5 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمود باقری، عضو کانون صنفی معلمان برای اجرای حکم ۹ سال و نیم حبس راهی اوین شد

محمود باقری، عضو هیأت مدیره‌ی کانون صنفی معلمان ایران دیروز سوم تیر ماه در پی احضار دادسرای اوین برای گذراندن حکم نه و نیم سال حبس به زندان اوین رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش جرس، این احضار در پی فراخوان دو ماه پیش وی انجام گرفت که در آن هنگام با درخواست مدرسه و همکاری قاضی دادسرای اوین اجرای حکم تا پایان امتحانات خرداد به تعویق افتاد. اما کمتر کسی باور می کرد که چنین حکم شگفت و سنگینی،برای یک فرهنگی تلاشگر،با پیشینه آموزشی ۲۷ سال،اجرا شود.

باقری که ۲۷ سال پیشینه‌ی آموزشی دارد، پیش از این به خاطر گردهمایی‌های اسفند ۸۵ فرهنگیان مقابل مجلس در روزهای آغازین ۸۶ یک ماه را در اوین گذراند و پس از آن، حکم سه و نیم سال زندان تعلیقی را دریافت کرده بود.

پس از آن و در سال ۸۹ نیز به خاطر فعالیت‌هایش در کانون صنفی معلمان، بازداشت شد و نزدیک به سه ماه در اوین بازداشت بود و پس ازآن در دادگاهی به ۶ سال زندان تعزیری محکوم شد که این حکم در دادگاه تجدیدنظر نیز عینا تأیید شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016