سه شنبه 27 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدرضا رحيمی: پول پرست‌های بی‌غيرت باعث بالارفتن قيمت مرغ شدند

• وای بر خانه‌ای که دشمن در درون باشدو خيانت در داخل رخ دهد
• امسال را اگر مراقبت نکنيم می‌توانيم سال خيانت از سوی دشمنان داخلی بناميم
• چند جلد کتاب از صهيونيست‌ها در وزارت اطلاعات در دست ترجمه است
• ديگرايران متکی به نفت نيست


ايلنا: معاون اول رئيس جمهور رحيمی به چگونگی گران شدن مرغ اشاره کرد و گفت: وقتی حواله‌ها دو روز دير جابه جا می‌شود اين پول پرست‌های بی‌غيرت چنان هجوم می‌برند و يک دفعه قيمت را بالا می‌برند و با اين اقدام از بازار ارز تهيه می‌کنند که در نتيجه اين امر، قيمت‌ها افزايش می‌يابد.البته اين‌ها يک تعدادی معدود از دلالان و کسانی‌اند که با خارجی‌ها هم پيمان هستند.

به گزارش خبرنگار ايلنا ، محمدرضا رحيمی در دومين روز از بيست و نهمين اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق کشور که در محل مرکز همايش‌های بين‌المللی رازی برگزار شد با اشاره به اينکه طرح هدفمندسازی يارانه‌ها از بی‌نظير‌ترين اقداماتی است که در دولت احمدی‌نژاد انجام شده، اظهار داشت: متاسفانه اجرای مرحله دوم هدفمندسازی يارانه‌ها به کمک عوامل داخل و خارج فعلا متوقف شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به اختصاص ۱۵۰ هزار ميليارد تومان برای اجرای طرح‌های مهم نيمه تمام از سراسر کشور تا انتهای دولت تصريح کرد: همه اين‌ها با تحريم اقتصادی ايران از سوی قدرت‌های ظالم و زورگو که در پشت صحنه آن‌ها صهيونيست‌ها قرار دارند مصادف شد.

معاون اول رئيس جمهوری خاطرنشان کرد: چند جلد کتاب از صهيونيست‌ها در وزارت اطلاعات در دست ترجمه است تا مردم بدانند در پشت صحنه پليد کارانی هستند که در برای متوقف کردن ايران نقشه می‌کشند.

رحيمی با تاکيد براينکه متجاوزان به فلسطين در صدد ضربه زدن به ايران در سه مرحله هستند ، افزود: شديد‌ترين تحريم‌های اقتصادی را عليه ايران آغاز کرده‌اند، از تحريم خريد نفت ايران و بانک مرکزی و کشتی‌های جمهوری اسلامی ايران گرفته تا امروز که به تحريم همه بانک‌های خصوصی رسيده است.

وی خاطرنشان کرد: اين تحريم‌ها در حالی صورت می‌گيرد که آن‌ها ايران را نشناخته‌اند ،چراکه نفت ايران فقط در ده درصد از اقتصاد کشور نقش دارد.

معاون اول رئيس جمهوری با اشاره به اينکه ايران ديگر تنها متکی به نفت نيست، افزود: صادرات غير نفتی ايران در سال گذشته از مرز ۵۳ ميليارد دلار گذشت و امسال نيز تصميم گرفتيم آن را به مرز ۷۰ ميليارد دلار و به اعتقاد برخی‌ها ۷۵ ميليارد دلار برسانيم.

رحيمی تصريح کرد: در کشوری که هفدهمين اقتصاد جهان را دارد تحريم‌های ناجوانمردانه عليه مردم آن اثرگذار نخواهد بود.

رحيمی با اشاره به اينکه تحريم‌ها عمدتا عليه مردم است،افزود: قدرت‌های بزرگ و زورگو به زعم خودشان می‌خواهند مردم را ناراضی کنند تا از نظام اسلامی برگردند اما آن‌ها نمی‌دانند که در ايران برای ماديات انقلاب نشده است ، زيرا اگر چنين بود اين همه خون از کالبد شهيدان ما جاری نبود.

وی با تاکيد براينکه می‌خواهند مردم و مسئولان را به دردسر بياندازند،افزود: اگر چه مسئولان را نيز با دردسر مواجه کرده‌اند، اما خودشان بيشتر با دردسر مواجه شده‌اند.

معاون اول رئيس جمهوری با اشاره به اينکه جامعه فرهنگی کشور بايد دانش آموزان را توجيه کنند که تحريم‌ها عليه مردم و نه دولت است، افزود: گرچه آن‌ها نادان هستند، شما با فهم و دانايی خود نادانی آن‌ها را به تسخير بکشيد، زيرا آن‌ها احمق‌هايی هستند که در دنيا حاکم شده‌اند.

وی با اشاره به قطع خريد نفت ايران از سوی يکی از کشور‌ها، گفت: ما هم جلوی ورود تمامی کالاهای آن‌ها به ايران را گرفتيم که يک هفته طول نکشيده هيات آن‌ها در ايران زانو زد.

معاون اول رئيس جمهوری گردش نقدينگی در کشور را بالای هزار ميليارد دلار در روز عنوان کرد و افزود: امسال اقتصاد ايران را از نفت بی‌نياز خواهيم کرد.

رحيمی در بخش ديگری از سخنانش به چگونگی گران شدن مرغ اشاره کرد و افزود: وقتی حواله‌ها دو روز دير جابه جا شد اين پول پرست‌های بی‌غيرت چنان هجوم می‌برند که يک دفعه قيمت را بالا می‌برند و از بازار ارز تهيه می‌کنند که در نتيجه قيمت‌ها افزايش می‌يابد و اين‌ها يک تعدادی معدود از دلالان و کسانی‌اند که با خارجی‌ها هم پيمان هستند.

معاون اول رئيس با تاکيد بر اينکه ما از خارج کشور آسيب ناپذير هستيم، تصريح کرد: وای بر خانه‌ای که دشمن در درون باشد و خيانت در داخل رخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: امسال را اگر مراقبت نکنيم می‌توانيم سال خيانت از سوی دشمنان داخلی بناميم، اما با لطف شما و فضل الهی اقدامات آنها بی‌ثمر خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016