دوشنبه 6 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ضرب و شتم محمد توکلی، دبير کانون صنفی معلمان کرمانشاه در سنندج


آژانس خبری موکريان - سرويس حقوق بشر - محمد توکلی دبير کانون صنفی معلمان کرمانشاه از سوی افراد ناشناس به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد توکلی در گفتگو با خبرنگار آژانس خبری موکريان ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: پنج شنبه شب دوم شهريورماه جاری، با چند تن از اعضای انجمن صنفی معلمان کردستان و به همراه خانواده، جهت صرف شام به پارک آبيدر رفته بوديم که چند نفر لباس شخصی برای بازداشت بنده و ديگر اعضای انجمن صنفی معلمان کردستان به محل آمدند.
محمد توکلی افزود: ما از آنها درخواست کارت شناسايی نموديم ولی از نشان دادن کارت خودداری کردند و پس از اين درخواست من را به داخل ماشين برده و به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند که با وساطت اطرافيان، درگيری خاتمه و اين افراد محل را ترک کردند.
اين فعال صنفی در خاتمه عنوان نمود که در نظر دارد موضوع را از طريق نمايندگان کرمانشاه و کردستان و مراجع قضايی و ديگر مسئولين مربوطه پيگيری نمايد.
يادآور می گردد محمد توکلی دبير آموزش و پرورش ناحيه ۲ کرمانشاه، ظرف چند سال گذشته به خاطر فعاليت های صنفی چندين بار احضار و بازداشت شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016