یکشنبه 21 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعلاميه حزب مشروطه ايران (ليبرال دمکرات) درباره قتل فجيع ستار بهشتی

بار ديگر خبر جنايتی ديگر از سوی دژخيمان نظام جمهوری‏اسلامی در کهريزک، خانواده بی‏گناهی را داغدار و ايرانيان بی‏شماری را در غم و اندوه فرو برد.
بار ديگر عوامل ولی فقيه و نظام اسلامی دست‏های خون‏آلود خود را با خون گرم کارگری ساده و درد آشنا شستند. کارگری که معصومانه با وبلاگ نويسی تلاش می‏کرد بازتاب دهنده حقايق دور و بر و جامعه خود باشد تا بلکه راه چاره‏ای برای مشکلات يافت شود. عوامل نظام اسلامی با دستانی خون‏آلود به نماز مرگبار خويش ايستادند و در برابر ولی فقيه سر سجده بر زمين خونين سائيدند تا داغ اين ننگ تا ابد بر پيشانی‏شان باقی بماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ستار بهشتی خود را بی‏گناه می‏دانست و بی‏گناه بود. اما بی‏خبر بود که برای ولی فقيه و جمهوری‏اسلامی گناهی بزرگتر از راستی و راستگوئی و جرمی نابخشودنی‏تر از بازتاب حقايق نيست. ستار خبر نداشت در جمهوری‏اسلامی بايد چشم‏ها و گوش‏ها و دهان‏ها را بست تا نه حقيقتی ديده و نه حقيقتی شنيده و نه حقيقتی بازگو شود.
جمهوری‏اسلامی حقيقت را بر نمی‏تابد. جز دروغ و ريا را تحمل نمی‏کند. که راستی نقاب دروغين تقدس از چهره کريه‏اش برداشته و ذات جنايتکارش را عريان در برابر ديد همگان می‏گذارد. بی‏جهت نيست که در پای جمهوری‏اسلامی اين مظهر دروغ و تذوير و ريا چيزی جز راستی و کسی جز راستگو قربانی نمی‏شوند.
ستار بهشتی يکی از ده‏ها و صد‏ها هزار انسان ساده و راستگوئی بود که در برابر اين بت دروغ و ريا ايستاد و به اين جرم بدست دژخيمان نظام اسلامی قربانی شد.
جمهوری‏اسلامی تا هست قربانی خواهد گرفت. برای جنايتش، حد و مرزی و برای ژرفای دنائت‏اش اندازه‏ای نيست. چون ضحاک برای بقای خود به کشتن پاک‏ترين جوانان ايران محتاج است. هر روز جوانی زير شکنجه و هر روز بی‏گناهی بر سر دار قربانی می‏شود.
اما چه باک که دير يا زود ايرانيان آزاده سزای ولی فقيه و نظام خون ريزش را بر کف دست‏های خون‏آلودشان خواهند گذاشت. از اريکه قدرت به زيرشان خواهند کشيد و در پای دماوند چون ضحاک به بندشان خواهند کشيد. تا گزندشان ديگر به هيچ بی‏گناهی چون ستار بهشتی و هزاران انسان بی‏گناه چون او نرسد.
حزب مشروطه ايران (ليبرال دمکرات) ضمن عرض تسليت و ابراز همدردی عميق با خانواده محترم ستار بهشتی به آنان و ديگر هموطنان آزاده خود ياد‏آور می‏شود که اين جنايت و جناياتی از اين دست همه از سر ترس و ضعف جمهوری‏اسلامی است. نبايد ترسيد. نبايد ساکت ماند. نبايد از بازگو کردن حقيقت باز ايستاد. حقايق را بايد گفت و گفت و گفت. راه ستار و هزاران چون او را که جز بازگو کردن واقعيت‏ها و گفتن راستی‏ها نبود و نيست را بايد پيمود و پيمود و پيمود تا ايران اهورائيمان از شر اهريمنان دروغ گو رها گردد. روز رهائی ايران، روز پيروزی راستی بر دروغ دير نيست.
به اميد آنروز و به ياد ستار بهشتی و هزاران چون او به مبارزه بی‏امان با جمهوری جهل و جنون اسلامی ادامه خواهيم داد
يادش گرامی باد

پاينده ايران
زنده باد ملت ايران

حزب مشروطه ايران (ليبرال دمکرات)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016