دوشنبه 29 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی اکبر جوانفکر از يک اتهام تبرئه شد

ايسنا ـ وکيل مدافع علی اکبر جوانفکر از تبرئه سرپرست موسسه فرهنگی مطبوعاتی ايران در پرونده شکايت نيروی انتظامی نسبت به مطالب منتشره در ويژه‌نامه خاتون خبر داد.

قهرمان شجاعی با بيان اين که آقای جوانفکر نسبت به اتهامات مطروحه درباره ويژه نامه «خاتون» که منجربه محکوميت وی شده بود، تبرئه شده است، گفت: نيروی انتظامی مجددا در رابطه با اين ويژه‌نامه از موکلم شکايت کرده بود و به دليل اين که در دفعات قبل به صورت مفصل به اين اتهامات رسيدگی شده بود، لذا رسيدگی مجدد معنايی نداشت و نهايتا مطلب اين ويژه‌نامه توهين تلقی نشد و وی از اتهامات مطروحه در شکايت نيروی انتظامی مبرا شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی هم‌چنين درباره‌ی اتهامات وارده به علی اکبر جوانفکر در موضوع مصاحبه با روزنامه اعتماد نيز خاطرنشان کرد: در پرونده اتهامی برای مصاحبه انجام شده با روزنامه اعتماد که درباره «جن‌گيری» و «رمالی» بوده است نيز آقای جوانفکر تبرئه شد.

وکيل مدافع جوانفکر درباره اتهامات کاريکاتوريست‌های سابق روزنامه ايران نيز به ايسنا گفت: اين کاريکاتوريست ها هم از اتهامات وارده تبرئه شدند.

به گزارش ايسنا، علی‌اکبر جوانفکر هم‌اکنون در اجرای رای ۶ ماه حبس پرونده‌ شکايت دادستانی تهران در مورد ويژه‌نامه خاتون در زندان اوين به سر می‌برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016