چهارشنبه 8 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کارخانه هلی فلکس ايران منحل شد

• تمام تلاش خود را برای ادامه توليد انجام داديم اما متاسفانه دولت هيچ حمايت و توجه‌ای به ما نکرد و هم اکنون از مسئولان می‌خواهيم با حمايت خود به داد واحد‌های توليدی برسند که در آستانه تعطيلی هستند.

ايلنا ـ پيرو انتشار خبری درباره انحلال کارخانه هلی فلکس ايران و بيکاری کارگران در ‎آستانه بازنشستگی، مديرعامل اين کارخانه «انباشت بدهی‌ها» را دليل انحلال هلی فلکس عنوان کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کريم صالح‌پور، مدير عامل کارخانه هلی فلکس ايران در توضيح اين خبر به ايلنا گفت: کارخانه هلی فلکس ايران به دليل انباشت بدهی‌ها وزيان ده بودن توليد، ديگر توان ادامه توليد نداشت و ما از سر ناچاری تصميم به انحلال گرفتيم.

صالح‌پور با بيان اينکه طی سالهای اخير به سبب افزايش بدهی‌ها کاهش توليد داشته‌ايم افزود: هر کارخانه‌ای که بيش از ۵۰ درصد ضرر وزيان دارد توليد آن به صرفه نبوده و بايد منحل شود.

او اضافه کرد: اين کارخانه با ۴۰ سال تلاش در بازار کسب وکار و توليد، تمام تلاش خود را صرف کرد تا اشتغال حداقلی خود را حفظ کند اما متاسفانه با بی‌توجه‌ای مسئولان به خواسته‌های توليد کنندگان، ناچار شديم توليد را متوقف و کارخانه را منحل کنيم.

اين کارفرما ميزان بدهی کارخانه هلی فلکس را يک ميليارد تومان ذکر کرد و گفت: اين واحد توليد با يک ميليارد تومان بدهی توان کار کردن نداشت و بايد منحل می‌شد.

مدير عامل کارخانه هلی فلکس ايران اضافه کرد: از مجموع يک ميليارد بدهی ۴۰۰ ميليون تومان به بانک‌ها و مابقی به اشخاص حقوقی و حقيقی بدهکار هستيم.

صالح‌پور با اشاره به اينکه مدتها بود که کارخانه هلی فلکس با حداقل توليد فعاليت می‌کرد، گفت: تمام تلاش خود را برای ادامه توليد انجام داديم اما متاسفانه دولت هيچ حمايت و توجه‌ای به ما نکرد و هم اکنون از مسئولان می‌خواهيم با حمايت خود به داد واحد‌های توليدی برسد که در آستانه تعطيلی هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016