چهارشنبه 15 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابوترابی فرد: اصلاح قانون انتخابات فعلا صلاح نيست

مشهد - خبرگزاری مهر: نائب رئيس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نزديک بودن به انتخابات رياست جمهوری اصلاح قانون انتخابات در اين دوره زمانی صلاح نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوترابی فرد ظهر چهارشنبه در حاشيه همايش جمعيت رهپويان انقلاب اسلامی در اردوگاه شهيد بهشتی گلمکان در جمع خبرنگاران به طرح اصلاح قانون انتخابات اشاره کرد و گفت: با توجه به نزديک بودن به انتخابات رياست جمهوری ممکن است شائبه سياسی بودن اين اقدام قوت بگيرد که البته چنين منظوری مد نظر نمايندگان نبوده است و اگر قانون اصلاح انتخابات در اين دوره زمانی نبود بهتر بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به شکار پهباد آمريکايی توسط متخصصان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اين اقدام دشمن را در حالت انفعالی قرار می دهد و نشان دهنده قدرت بالا و ظرفيت های بسياری که در ايران اسلامی وجود دارد.

وی با اشاره به روز دانشجو حضور دانشجويان را يکی از نقاط قوت و ظرفيت های بالای نظام در مقابله دشمنان ايران و اسلام دانست.

وی با اشاره به بررسی بودجه سال ۹۱ و لزوم صرفه جويی و ذخيره سازی ارزی افزود: اگر در چهار الی پنج سال گذشته پول کنار گذاشته بوديم الان وضعمان خيلی خوب بود.

وی گفت: يادمان نمی رود در سال آخر دوره اصلاحات در حاليکه در گيلان برف آمده بود عارف وزير دولت اصلاحات گفت حساب ذخيره ارزی آنقدر پول ندارد که ما برای برف روبی گيلان استفاده کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016