یکشنبه 19 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش فواد شمس به اظهارات مدير حقوقی سازمان امور دانشجويی در موردعدم وجود دانشجوی ستاره دار‎

اينجانب فواد شمس فرزند فاتح به شماره شناسنامه ۴۷۲۱۲ دانشجوی وقت جغرافيای دانشگاه تهران در کنکور کارشناسی ارشد سال۹۰ در رشته جغرافيا شرکت کردم. تمامی مدارک ثبت نامی من در آزمون به شماره پرونده۶۴۸۵۴۳۷ در آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۰ در نزد سازمان سنجش موجود می باشد. اما هيچگونه کارنامه ای از طرف سازمان سنجش دريافت نکردم و بعد از پيگيری ها از طرف سازمان سنحش ، فردی به نام آقای نوربخش به عنوان رئيس هسته گزينش سازمان سنجش به من به صورت شفاهی اعلام شد که از طرف وزارت اطلاعات محروم از تحصيل شده ام.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در چند روز اخير بعد از گفته های خانم معصومه ابتکار نماينده محترم شورای شهر تهران در تلويزيون رسمی جمهوری اسلامی مبنی بر اين که دانشجويان ستاره دار می شوند، يکی از مقامات مسئول به نام آقای حسين شمسيان در مقام " مديرکل حقوقی سازمان امور دانشجويان" اعلام کرده اند که دانشجويانی که برای ادامه تحصيل دچار مشکل شده اند نزد اين نهاد " تظلم خواهی" کنند.

من بدين وسيله از خواهان آن هستم که يا لااقل کارنامه کنکور من را به من بدهند و حق تحصيل من را به رسميت بشناسند واجازه انتخاب رشته به من بر مبنای کارنامه ی صادره بدهند. يا هزينه نزديک به ۳۰ هزار تومانی که بنده برای شرکت در اين آزمون داده ام را با خسارت آن عودت دهند، رسما به من حکم قضايی متناسب بدهند و ابلاغ کنند که در کنکور های دانشگاه های ايران نمی توانم شرکت کنند البته با ذکر دلايل آن!

رو نوشت به تمامی رسانه های فارسی زبان

پيشينه خبر:
http://www.daneshjoonews.com/node/7139


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016