دوشنبه 20 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير علوم: ممنوع‌التحصيل شدن دانشجويان به دليل انتقاد کذب محض است

مهر ـ وزير علوم، تحقيقات و فناوری اعلام کرد که ممنوع التحصيل شدن دانشجويان به دليل انتقاد کردن در دانشگاه کاملاً کذب محض است و هيچ دانشجويی تاکنون به اين دليل ممنوع التحصيل نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران دانشجو شب گذشته در برنامه ويژه خبری به برخی نکات در خصوص ستاره دار شدن دانشجويان اشاره کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به موضوع ستاره دار شدن دانشجويان منتقد، با کذب محض دانستن اين موضوع، تصريح کرد: ممنوع التحصيل شدن دانشجويان کاملاً کذب محض است و هيچ دانشجويی تاکنون ممنوع التحصيل نشده است.

دانشجو با بيان اينکه وزارت علوم برای دانشجويان استعلاماتی از مراکز ذيصلاح مانند مراکز قضايی و امنيتی می‏گيرد،‌ گفت: اما اين وزارتخانه هيچ فردی را ممنوع التحصيل نکرده زيرا ما مرجع تشخيص اين موضوعات نيستيم.

وزير علوم با اشاره به مصوبه سال ۷۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص نداشتن حق اعتراض به آرای کميته انضباطی توسط دانشجويان، تاکيد کرد که اين مصوبه هم اکنون لغو شده و قابليت اجرايی ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016