دوشنبه 20 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اولين واکنش هاشمی رفسنجانی به فايل صوتی منتسب به مهدی هاشمی

افکارنيوز - سياست‌نامه نوشت: دو روز گذشته بود که در فضای مجازی فايل صوتی منتسب به مهدی هاشمی منتشر شد که تحليل ها و گمانه های زيادی را در رسانه ها ايجاد کرد. برخی با فرض درست دانستن فايل صوتی به مهدی هاشمی تاختند که اگر وی واقعا چنين سخنانی را گفته باشد به حق هم بايد در مورد آن واکنش نشان داد و برخی هم به تکذيب اصل ماجرا پرداختند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سخنان عجيب و نامربوط مطرح شده در اين فايل صوتی با واکنش خانواده هاشمی هم مواجه شد و در اولين اظهار نظر محسن هاشمی بود که به دفاع از برادر پرداخت و گفت: من به‌عنوان برادر بزرگ مهدی می‌گويم که او علاقه زيادی به نظام و کشورش دارد بنابراين می‌توانم پاسخ شما را اين‌گونه بدهم که نوار ساخته شده و مشکوک است.

در اين ميان آيت الله هاشمی هنوز موضع رسمی درباره اين فايل صوتی نگرفته است اما شنيده شده که در جمع خانوادگی نسبت به اين موضوع واکنش نشان داده و آن را ساختگی خوانده است.

آيت الله عنوان کرده که بعيد است مهدی اين حرفها را زده باشد و فکر می کنم که صدای منتشر شده تقليد صدای فتنه انگيزان باشد.

همچنين گفته می شود که هاشمی نسبت به مضمون سخنان اين فايل و مطالب توهين آميزش اظهار ناراحتی کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016