سه شنبه 28 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پزشکی قانونی يزد مرگ ۸ کارگر معدن يال شمالی را تاييد کرد

• در پی وقوع انفجاری در معدن يال شمالی که تاکنون به کشف چهار جنازه و مفقود شدن چهار کارگر ديگر انجاميده است، پزشکی قانونی يزد با استناد به ابعاد حادثه مرگ کارگران مفقود شده را نيز تاييد کرد و به اين ترتيب تعداد کشته شدگان اين حادثه به هشت نفر رسيد.

ايلنا ـ طبق اعلام پزشکی قانونی يزد تعداد کشته شدگان حادثه امروز معدن يال شمالی طبس به هشت نفر رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، در پی وقوع انفجاری در معدن يال شمالی که تاکنون به کشف چهار جنازه و مفقود شدن چهار کارگر ديگر انجاميده است، پزشکی قانونی يزد با استناد به ابعاد حادثه مرگ کارگران مفقود شده را نيز تاييد کرد و به اين ترتيب تعداد کشته شدگان اين حادثه به هشت نفر رسيد.

منابع ايلنا پيش از اين اميد به زنده بودن کارگران مفقود شده را ضعيف ارزيابی کرده بودند.

با اين حال فرماندار طبس در خبری جداگانه تعداد کشته شدگان اين حادثه راچهار نفر عنوان کرده است. احمد طالبيان مقدم به ايلنا گفت: تا کنون جسد چهار کارگر معدنچی از عمق زمين بيرون آورده شده و هنوز از سرنوشت باقی کارگران اطلاعی در دست نيست.

اين در حالی است که بطور معمول در حوادث اين چنينی امکان زنده ماندن کارگران بسيار پايين است. به عنوان مثال در آذرماه سال ۸۹ حادثه‌ای مشابه در يکی از معادن کرمان روی داد که در جريان آن ۴ کارگر در عمق ۶۰۰ متری تونل محبوس شده بودند. آنزمان مسئولان وقت با اعلام اينکه تلاش‌ها برای نجات کارگران محبوس ادامه دارد تا مدت‌ها از تاييد خبر کشته شدن کارگران خود داری کردند اما در ‌‌نهايت ۱۹ فروردين ۹۰ جنازه ۳ کارگر بيرون کشيده شد و از سرنوشت کارگر چهارم خبری انتشار نيافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016