چهارشنبه 29 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کريمی قدوسی: مصلحی گفت مهدی هاشمی ۱۲ اتهام امنيتی و اقتصادی دارد

مهر ـ عضو کميسيون امنيت ملی اظهار داشت: وزير اطلاعات در جلسه اخير اين کميسيون گفت ۱۲ اتهام امنيتی و اقتصادی با اسناد محکم و روشن متوجه مهدی هاشمی است که تا به حال ۵ مورد آن رسيدگی شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جواد کريمی قدوسی عضو کميسيون امنيت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه اخير کميسيون امنيت ملی و حضور وزير اطلاعات، گفت: در اين جلسه آقای مصلحی در خصوص جرائم مهدی هاشمی اظهار داشت وی ۱۲ اتهام در حوزه امنيتی، اقتصادی و برخی موارد ديگر دارد که فعلا به ۵ اتهام آن رسيدگی شده است.

وی با بيان اينکه وزير اطلاعات اسناد مربوط به جرائم مهدی هاشمی را واضح و روشن خواند گفت: مصلحی معتقد است اين اسناد آنقدر روشن است که ديگر نياز به سئوال کردن از مهدی هاشمی نبود و اگر مستندات در خصوص اتهامات و ارتباط با برخی افراد را به وی نشان می داديم همه چيز روشن می شد.

کريمی قدوسی با بيان اينکه وثيقه سنگين مهدی هاشمی برای آزادی نشان از جرائم سنگين وی دارد، اظهار داشت: قرار شد که پرونده وی در دادگاه جمع بندی و جلسه دادگاه نيز هر چه زودتر برگزار شود.

عضو کميسيون امنيت ملی با اشاره به اينکه کيفرخواست مهدی هاشمی در حال آماده شدن است گفت: درخواست ما از قوه قضائيه اين است که دادگاه وی قبل از انتخابات سال آينده تشکيل شده و برای مردم نيز برخی موضوعات به خصوص نقش مهدی هاشمی در فتنه ۸۸ کاملا روشن شود.

اين نماينده مجلس تصريح کرد: ما همچنين به قوه قضائيه پيشنهاد می کنيم که جلسه دادگاه مهدی هاشمی به صورت علنی برگزار شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016