پنجشنبه 30 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جوانفکر: برای معالجه مرخصی گرفتم، دوست دارم احمدی‌نژاد را ببينم

خبرگزاری فارس: مشاور مطبوعاتی رئيس‌جمهور گفت: طی اين چند روز که مرخصی گرفته‌ام، می‌خواهم خودم را سر و سامان دهم تا بتوانم ۳ ماه ديگر زندانم را بگذرانم.

علی‌اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئيس‌جمهور و مديرعامل خبرگزاری ايرنا که شب گذشته از زندان اوين خارج شد در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس اظهار داشت: تا صبح روز دوشنبه مرخصی دارم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: برای معالجه درخواست مرخصی کردم و صحبت‌هايی را با پزشک داشتم و قرار است که يک سری آزمايشات مثل سونوگرافی انجام دهم.

جوانفکر ادامه داد: شب گذشته هم که از زندان بيرون آمدم ديسک کمرم مشکل پيدا کرد که نمی‌دانم برای چيست که اين موضوع هم برای من مزيد بر علت شده است.

مشاور مطبوعات رئيس‌جمهور گفت: طی اين چند روز که مرخصی گرفته‌ام می‌خواهم خودم را سر و سامان دهم تا بتوانم ۳ ماه ديگر زندانم را بگذرانم.

جوانفکر در پاسخ به اين سوال که آيا در مدت مرخصی با رئيس‌جمهور هم ديدار می‌کنيد؟ اظهار داشت: همه دوست دارند آقای احمدی‌نژاد را ببينند و من هم دوست دارم اگر توفيق شد رئيس‌جمهور را ببينم.

وی در پاسخ به اين سوال که بر اين اساس با رئيس‌جمهور هم ديدار می‌کنيد؟ اضافه کرد: نمی‌دانم؛ فعلا اولويت اصلی من معالجاتم است و اگر بتوانم معالجاتم را انجام دهم خوشحال می‌شوم رئيس‌جمهور را زيارت کنم.

جوانفکر در پاسخ به اين سوال که طی مدت مرخصی در دفتر کارتان هم حضور می‌يابيد يا خير؟ گفت: فکر نمی‌کنم وقتی برای اين کار باشد چرا که امکانش فعلا نيست.

مشاور مطبوعاتی رئيس‌جمهور در پاسخ به اين سوال که در اوين چه شرايطی داشتيد؟ اظهار داشت: در اوين بندی به نام بند ۴ وجود دارد که برای من هم آن را ايجاد نکرده‌اند بلکه از قبل وجود داشت و افرادی در آن بودند و من هم به آنجا رفتم و در حال حاضر هم با بنده ۶ نفر در اين بند هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016